【和訳】Nicki Minaj - Bed (feat. Ariana Grande)














 Nicki Minaj はこの曲と共に Lil Wayne とのコラボ曲である、「Rich Sex」もリリースしました。この曲の歌詞には度々「Rich Sex」を暗喩するフレーズがでてきます。


[Intro: Ariana Grande]
Got a bed wit' your name on it
あなたのベッドを手に入れたわ

Wit’ your name on it
あなたの名前が入った

Got a kiss wit' your name on it
あなたのキスを手に入れたわ

Wit' your name on it
あなたの名前が入った


[Verse 1: Nicki Minaj]
Thousand dollar sheets
1000ドルのシーツ

Waiting for you on some thousand-dollar sheets
1000ドルのシーツの上であなたを待っている

I got Carter III on repeat
Carter III をリピートしている
 
Back shots to the beat of (’A Milli') on you
A Milli のビートに合わせてあなたとヤる

Got me acting like you got a milli on you
私は振り回される あなたがミリオンを得たように

You say I'm the GOAT, yeah, the billy on you
あなたは言う「俺は史上最高」 あなたの上には大金がある

I could make all your dreams come true
私はあなたの夢をすべてかなえてあげられる

Wanna fall through, then you better come through
失敗したいなら 無視して通り過ぎればいいわ


[Pre-Chorus: Ariana Grande]
Don't make me wait until the morning
私を朝まで待たせないで


[Chorus: Ariana Grande]
Got a bed wit' your name on it
あなたのベッドを手に入れたわ

Wit’ your name on it
あなたの名前が入った

Got a kiss wit' your name on it
あなたのキスを手に入れたわ

Wit' your name on it
あなたの名前が入った

Love me good, love me down
もっと深くまで私を愛して

Don’t turn me down
私を拒絶しないで

Got a bed wit’ your name on it
あなたのベッドを手に入れたわ

Wit’ your name on it
あなたの名前が入った


[Verse 2: Nicki Minaj]
Strawberry lingerie
真っ赤なランジェリー

Waiting for you, strawberries, lingerie
あなたを待っている 真っ赤なランジェリーを着て

You told me you on the way
あなたは言っていた 途中だって

Messed around, messed around, put it down on you
じゃれ合って あなたを押し倒す

I’ma do everything I said I'm gon' do
何でもする 私が言ったことは

Pretty little body, it look better on you
魅力的で小さな身体 あなたと相性がいいみたい

Might have to blow it like a feather on you
羽根のように吹き飛んで あなたの上に乗らないといけないのかもしれない

Waterfalls, ooh, yeah, you better come through
滝のように 流れに身を任せればいいわ


[Pre-Chorus: Ariana Grande]
Don't make me wait until the morning
私を朝まで待たせないで


[Chorus: Ariana Grande]
Got a bed wit' your name on it
あなたのベッドを手に入れたわ

Wit’ your name on it
あなたの名前が入った

Got a kiss wit' your name on it
あなたのキスを手に入れたわ

Wit' your name on it
あなたの名前が入った

Love me good, love me down
もっと深くまで私を愛して

Don’t turn me down
私を拒絶しないで

Got a bed wit' your name on it (Oh yeah)
あなたのベッドを手に入れたわ

Wit' your name on it (on it)
あなたの名前が入った


[Verse 3: Nicki Minaj]
Yo, he in my startin' five,
彼は私のスターティングメンバ―に入っている 

He get the city live
彼は都会に住んでいる

These niggas scared,
皆は恐れている

they doing fifty in a fifty-five
50マイルから55マイルの制限速度に

I'm tryna clap them like somebody told 'em, "Gimme five"
皆がするように私はハイタッチする

I'ma be a half an hour, but I told 'em, “Gimme five”
私は30分だけいるつもち だけどハイタッチしましょう

I'm tryna dance on 'em, blow my advance on 'em
私は踊りながら 前にいる奴らを吹き飛ばす

I like 'em better when he got some sweatpants on 'em
彼がスウェットパンツを履いているときはもっと好きになる

I like his hang time,
彼のハングタイムが好き

He said his head right
彼は言った 頭が冴えているって

I said go all the way down and then head right
私は言った ずっと最初から正気だって

I watch him fuck it up, look at him luckin' up
私は彼のやり方を見る どうやら探し当てたようね

I said you need some thick skin, baby, suck it up
あなたはもっと忍耐強くなるべきよ もっと吸い上げて

He go insane on it,
彼は狂っていく

I put my fame on it
私は名声を上げていく

Coulda put ZAYN on it, but I put your name on it
ZAYN の名前を入れることができたけど あなたの名前にしたの


[Chorus: Ariana Grande]
I got a bed wit' your name on it
あなたのベッドを手に入れたわ

Wit' your name on it
あなたの名前が入った

Got a kiss wit' your name on it
あなたのキスを手に入れたわ

Wit' your name on it, yeah
あなたの名前が入った

Love me good, love me down
もっと深くまで私を愛して

Don't turn me down (turn it down, baby)
私を拒絶しないで

Got a bed wit' your name on it
あなたのベッドを手に入れたわ

Wit' your name on it
あなたの名前が入った


with your name on it : あなたの所有物、好物
Carter III : Lil Wayne がリリースしたアルバム
back shots : アナルセックス
A Milli : Carter III に収録されている曲
fall through : 失敗する
turn down : 拒絶する
mess around : じゃれ合う
starting five : バスケの試合開始時にチームのためにプレイするメンバー
fifty in a fifty-five : Nicki Minaj の出身地であるニューヨーク、クイーンズ区の州の制限速度が50マイルから55マイル
Gimme five : ハイタッチ
hang time : 滞空時間
suck it up : 吸う、嫌なことに対して愚痴を言わない、ここでは彼が Nicki の陰唇に吸い付いていることをワードプレイを使って表現している