【和訳】Lemaitre – Closer feat. Jennie A.









 Closer というと The Chainsmokers のヒット曲を思い浮かべる人が多いと思います。
 こちらの曲も負けず劣らずイントロのピアノが特徴的で素晴らしいです。



I feel the shadows hanging over
影が私を覆っている

They're waiting to come closer
奴らは近づいてくるのを待っている

To come and take me away
そして私連れ去るの

And I can feel my heart skip
胸の高鳴りを感じる

Everytime that I slip
私は失敗するといつも

I wanna run away
逃げ出したくなる


I, I've been working the morning
朝は働いている

Don't get of till the night
夜まではしないけど

I can't find no time to clear my mind
気持ちの整理をする時間がない

Oh, I dream of the lazy days
楽な日々や

Or for one of the careless ways for me to be a living
余計な気を使わずに生活するのを夢見ていたのに


(×2)
I feel the shadows hanging over
影が私を覆っている

They're waiting to come closer
奴らは近づいてくるのを待っている

To come and take me away
そして私連れ去るの

And I can feel my heart skip
胸の高鳴りを感じる

Everytime that I slip
私は失敗するといつも

I wanna run away
逃げ出したくなる



hang over : 張り出す、突き出る、覆う
slip : 失敗する
lazy : 怠惰な