【和訳】Borgeous, Taylr Renee - Sweeter Without You










 Taylr Renee はLAを拠点に活動しているシンガーソングライターです。EDMのボーカルを担当することが多いです。


[Verse 1: Taylr Renee]
11:32, rolling up with my crew
11:32  仲間とやってくる

I ain't thinking bout you
あなたのことなんて考えていない

Whiskey on the rocks
氷を入れたウイスキー

We about to set it off
私たちはやめようとしているけど

No, not worried about you
あなたのことなんか心配してないわ


[Pre-Chorus: Taylr Renee]
I'm so glad I came
来れたからうれしいわ

Can't let this party go to waste
パーティーを無駄に過ごすわけにはいかない

All these champagne kisses taste
シャンパンのようなキスの味

Sweeter without you[×8]
あなたがいないと甘く感じるわ


[Verse 2: Taylr Renee]
One on one, speeding just for fun
二人っきりで 楽しい時間を過ごす

We like riding the edge
まるで崖っぷちにいるみたい

Feeling the rush, gonna tear up the club
急がないと クラブを台無しにしてしまう

Go on, get out of my head
私の頭から出て行って


[Pre-Chorus: Taylr Renee]
I'm so glad I came
来れたからうれしいわ

Can't let this party go to waste
パーティーを無駄に過ごすわけにはいかない

All these champagne kisses taste
シャンパンのようなキスの味

Sweeter without you[×8]
あなたがいないと甘く感じるわ


[Bridge: Taylr Renee]
You can't sit at home
あなたは家に座れない

With these pictures of us
私たちの写真を飾ってある家に

Sit and staring at me
座って私を眺めている

Yes, I still love, yes, I still love you
そう 私はまだあなたを愛しているの


[Pre-Chorus: Taylr Renee]
I'm so glad I came
来れたからうれしいわ

Can't let this party go to waste
パーティーを無駄に過ごすわけにはいかない

All these champagne kisses taste
シャンパンのようなキスの味

Sweeter without you[×8]
あなたがいないと甘く感じるわ


roll up : 歓迎されない形でやってくる