【和訳】Lauv – Superhero









 「Superhero」は Lauv の「My Blue Thoughts」ボックスの中にあったメモに触発されて作られました。このボックスはファンがその瞬間を匿名で共有するために使用されています。メモを書いたのはドイツのマーティンという男性でした。


[Chorus]
I met a superhero
スーパーヒーローに会ったよ

I lost her
彼女を失った

I want her back
彼女を取り戻したいんだ

She did things to me that no one else could
彼女は他の誰にもできないことを僕にしたんだ

And I miss that
恋しいよ


[Post-Chorus]
Don’t wanna talk about it
それについては話したくないよ

I was so wrong about it
僕は間違っていたんだ

Can’t do a thing about it now
それは今はできないよ


Cause they say if you love her let her go
だってみんなに言われるから もし彼女を愛していれば別れるだろうって

And they say if it’s meant to be you’ll know
もし運命ならいずれ分かるだろうって


[×2]
[Chorus]
I met a superhero
スーパーヒーローに会ったよ

I lost her
彼女を失った

I want her back
彼女を取り戻したいんだ

She did things to me that no one else could
彼女は他の誰にもできないことを僕にしたんだ

And I miss that
恋しいよ


[×5]
I miss that
恋しいよ


[×2]
[Bridge]
Don’t wanna talk about it
それについては話したくないよ

I was so wrong about it
僕は間違っていたんだ

Can’t do a thing about it now
それは今はできないよ


[Chorus]
And they say if it’s meant to be you’ll know
もし運命ならいずれ分かるだろうって
I met a superhero
スーパーヒーローに会ったよ

I lost her
彼女を失った

I want her back
彼女を取り戻したいんだ

She did things to me that no one else could
彼女は他の誰にもできないことを僕にしたんだ

And damn, I miss that
ああ とても恋しいよ