【和訳】Purple Haze - Fall In (feat. James New)










 「Fall In」はオランダのEDMプロデューサー Sander van Doorn のテックトランスをリリースするときの別名義である Purple Haze のアルバム「SPECTRVM」の2番目に収録されています。


Look, can you see what I see?
見てくれ 僕が見ているものが君に見える?

The truth, a love I couldn't keep
真実 僕が持ち続けることができなかった愛

And these parts, on these streets
あらゆる破片が 通りに落ちている


We fall in, we fall out
僕たちは崩れて 零れ落ちた

We fall up and down together
一緒に上ったり 下がったり

We fall up, we fall down
上ったり 下がったり

We fall in and out forever
僕たちはずっと 崩れてこぼれたまま


Hey, what's the boarding crawling
搭乗口で這っているのは何だ

I'm just fooling, fooling you
僕はただ君を騙している

And I know, I know it's not for nothing
分かっている これには理由があるんだ

But I hope, that nothing does for you
でも それが君に何の影響もなければいいな


We fall in, we fall out
僕たちは崩れて 零れ落ちた

We fall up and down together
一緒に上ったり 下がったり

We fall up, we fall down
上ったり 下がったり

We fall in and out forever
僕たちはずっと 崩れてこぼれたまま


Fall in
崩れて

Fall out
零れ落ちる


[×2]
We fall in, we fall out
僕たちは崩れて 零れ落ちた

We fall up and down together
一緒に上ったり 下がったり

We fall up, we fall down
上ったり 下がったり

We fall in and out forever
僕たちはずっと 崩れてこぼれたまま