【和訳】Travis Scott – HIGHEST IN THE ROOM











 「HIGHEST IN THE ROOM」は Travis Scott の元ガールフレンドである Kylie Jenner との関係や、彼の現在の心情について語ります。この曲がリリースされる2日前に彼らは破局を発表しました。


[Chorus]
I got room
部屋に入った

In my fumes (Yeah)
煙まみれの部屋に

She fill my mind up with ideas
彼女は俺の心をアイディアで満たしてくれる

I'm the highest in the room (It’s lit)
俺はこの部屋でハイになっている

Hope I make it outta here (Let's go)
ここから出られるのを願っている


[Verse 1]
She saw my eyes, she know I'm gone (Ah)
彼女は俺の目を見て 俺がキマっているのを理解した

I see some things that you might fear
君が恐れてしまうような そんなものを見てきた

I’m doing a show, I'll be back soon (Soon)
俺はショーをやってる すぐに戻るよ

That ain't what she wanna hear (Nah)
それが彼女の聞きたいことじゃない

Now I got her in my room (Ah)
今 俺は彼女を部屋に招いた

Legs wrapped around my beard
俺の顎ひげが脚を包んだ

Got the fastest car, it zoom (Skrrt)
一番速い車を手に入れた ブーン

Hope we make it outta here (Ah)
ここから出られるのを願っている

When I'm with you, I feel alive
君といると 生きていると実感する

You say you love me, don't you lie (Yeah)
君は俺を愛していると言う 嘘はつかないでくれ

Won't cross my heart, don't wanna die
神に誓わない 死にたくない

Keep the pistol on my side (Yeah)
ピストルは脇においたまま


[Chorus]
Case it's fumes (Smoke)
それは煙のようなもの

She fill my mind up with ideas (Straight up)
彼女は俺の心をアイディアで満たしてくれる

I’m the highest in the room (It’s lit)
俺はこの部屋でハイになっている

Hope I make it outta here (Let's go, yeah)
ここから出られるのを願っている


[Verse 2]
We ain’t stressin' 'bout the loot (Yeah)
金については心配していない

My block made of quesoria
俺のブロックはチーズでできている

This not the molly, this the boot
これはエクスタシーじゃない ブーツだ

Ain't no comin’ back from here
ここには戻ってこない

Live the life of La Familia
La Familia で生きていくよ

It's so much gang that I can't see ya (Yeah)
それはギャングだから 君には会えない

Turn it up 'til they can't hear (We can't)
聞こえなくなるまで 音を上げる

Runnin', runnin' 'round for the thrill
スリルを求めて走り回る

Yeah, dawg, dawg, 'round my real (Gang)
仲間が 俺の周りにいる

Raw, raw, I been pourin' to the real (Drank)
生で 本物を注ぎ込む

Nah, nah, nah, they not back of the VIP (In the VIP)
奴らはVIPの裏にはいない

Gorgeous, baby keep me hard as steel
ゴージャス 俺を鉄のように強くしてくれる

Ah, this my life, I did not choose
これが俺の人生 俺が選んだわけじゃない

Uh, been on this since we was kids
子供のころからそうだった

We gon' stay on top and break the rules
俺たちはトップで ルールを壊すんだ

Uh, I fill my mind up with ideas
彼女は俺の心をアイディアで満たしてくれる


[Chorus]
Case it's fumes
それは煙のようなもの

She fill my mind up with ideas (Straight up)
彼女は俺の心をアイディアで満たしてくれる

I'm the highest in the room (I'm the highest, it's lit)
俺はこの部屋でハイになっている

Hope I make it outta here
ここから出られるのを願っている


[Outro]
I'm the highest, you might got the Midas
俺は最高さ 君はきっとミダスになったんだ

Touch, what the vibe is? And my bitch the vibiest, yeah
触れたらどんな気分? 俺のビッチはとてもいい反応をする

Everyone excited, everything I do is exciting, yeah
みんな驚いている 俺がすることはハラハラするんだ

Play with the giants, little bit too extravagant, yeah
巨人と遊ぶ 少し贅沢すぎるかな

Down at night, everyone feel my vibe, yeah
夜になると みんな俺の気分を味わう

In the broad day, everyone hypnotizing, yeah
白昼堂々 みんな催眠術にかかる

I don't hate, everyone takes the cake, yeah
嫌いじゃない みんな優秀さ