【和訳】Axwell Λ Ingrosso – Renegade













 ドリームポップのようなダンスミュージック
 アートワークにダッチワイフらしきものが写っていますね...


Baby, I'm a renegade
僕は反逆者

Baby, you're the firestorm
君は大火災

Move your body close to mine
身体を僕に近づけて

We can dance until the dawn
夜明けまで踊ろう

I can't see we're getting late
遅くなってるのが分からない

The way you, the way you, the way you look tonight
今夜君が見る方法

And I could lose a year of sleep
一年の睡眠時間も失うことができた

The way you, the way you, the way you look tonight
君が今夜見る方法


Shoot me straight into my heart
まっすぐに僕の心を撃ち抜いた

We don't have to take it slow
慎重にやる必要はない

Love me like we're out of time
時間が足りないときのように愛して

Easy come and easy go
簡単に手に入るものは簡単に失うから

Cut me deep into the bone
骨の髄まで深く刻み込んで

You're my perfect getaway
君は僕の逃げ道なんだ

I am right where I belong
僕はスタート地点にいる

We got more than words can say
僕たちは言葉よりも多くのものを手に入れた


Baby, I'm a renegade
僕は反逆者

Baby, you're the firestorm
君は大火災

Move your body close to mine
身体を僕に近づけて

We can dance until the dawn
夜明けまで踊ろう

I can't see we're getting late
遅くなってるのが分からない

The way you, the way you, the way you look tonight
今夜君が見る方法

And I could lose a year of sleep
一年の睡眠時間も失うことができた

The way you, the way you, the way you look tonight
君が今夜見る方法


(×2)
The way you, the way you, the way you look tonight
君が今夜見る方法



renegade : 反逆者
firestorm : 火災
dawn : 夜明け
take it slow : ゆっくりと、慎重に
out of time : 時間がない
easy come and easy go :悪銭身に付かず
getaway : 逃げ道、休暇