【和訳】Galantis - Hunter









 Galantisのニューシングルです。もうそろそろでアルバムだすのかな?


I am the hunter, I am the great unknown
私はハンター 偉大なる無名だ

Only my love can conquer
私の愛だけが打ち勝つ

I am the, I am the hunter
私はハンター

I am the hunter, into the wild we go
野生のハンター

Give up your heart, surrender
あなたの心を屈服させる

'Cause I am the, I am the hunter
だってハンターだから


We've been on this road to a place that one day, we'll know
いつか私たちが知るであろう道にいた

Adventure to the other side
冒険という側面もある

Searching high and low for the treasure deep in your soul
あなたの奥深くにある宝を探すためにあらゆるところを探す

The fortune teller's always right
占い師はいつも正しい


Got the red eyes in the night
夜に赤い目を見つけた

Like a panther, outta sight
パンサーのように素晴らしい

Gonna sing my battle cry
私の喊声を歌う

'Cause I am the, I am the, I am the
だって私は


I am the hunter, I am the great unknown
私はハンター 偉大なる無名だ

Only my love can conquer
私の愛だけが打ち勝つ

I am the, I am the hunter
私はハンター

I am the hunter, into the wild we go
野生のハンター

Give up your heart, surrender
あなたの心を屈服させる

'Cause I am the, I am the hunter
だってハンターだから


I am the
I am the, I am the
I am the
I am the, I am the, I am the, I am the

Strangers wild and free
荒々しく自由な見知らぬ人

Through the flames, you're all that I see
恋人だからあなたの全てを分かっている

A force you, that you can't deny
あなたが否定できない力

Heed my calling
私の呼び掛けに気を付けて

Lock and load, come running to me
準備はできてる 私のところに走ってきて

Dancing through the midnight
夜通し踊ろう


Got the red eyes in the night
夜に赤い目を見つけた

Like a panther, outta sight
パンサーのように素晴らしい

Gonna sing my battle cry
私の喊声を歌う

'Cause I am the, I am the, I am the
だって私は


I am the hunter, I am the great unknown
私はハンター 偉大なる無名だ

Only my love can conquer
私の愛だけが打ち勝つ

I am the, I am the hunter
私はハンター

I am the hunter, into the wild we go
野生のハンター

Give up your heart, surrender
あなたの心を屈服させる

'Cause I am the, I am the hunter
だってハンターだから

I am the
I am the, I am the
I am the

I am the, I am the, I am the
I am the, I am the, I am the hunt-
I am the, I am the, I am the
I am the, I am the, I am the hunt-
I am-I am, I am-I am, I am-I am
Hunter



great unknown :偉大なる無名作家
fortune teller : 占い師
outta sight : 素晴らしい、見えない
battle cry : 鬨の声
heed :気を付ける
lock and load : 準備よし、銃に弾を込める