【和訳】R3HAB - Hallucinations ft. R I T U A L











 最近 R3hab は全然 Bigroom を作っていませんね。流行りの曲も悪くないのですが R3hab らしさが出ている曲も作って欲しいです。





I can't fight this, got my eyes fixed on you
戦うことはできない 僕の目は君に釘づけだから

I sense something new
新しい何かを感じる

Must be hallucination
幻覚に違いない

In my mind I realize you're not true
君が本物じゃないって分かっている

Must be something we do?
僕たちがしなきゃいけないことって何?


(×4)
We're just hallucinations
僕たちはただの幻さ


I can't fight this, got my eyes fixed on you
戦うことはできない 僕の目は君に釘づけだから

I sense something new
新しい何かを感じる

Must be hallucination
幻覚に違いない

In my mind I realize you're not true
君が本物じゃないって分かっている

Must be something we do?
僕たちがしなきゃいけないことって何?


(×4)
We're just hallucinations
僕たちはただの幻さ


Swore I saw you coming over here
君がここに来たって断言するよ

Happiness is just controlling fear
幸福はただ恐怖を支配している



(×4)
We're just hallucinations
僕たちはただの幻覚さ



must be : ~に違いない
hallucination : 幻覚