【和訳】Sigala - Came Here For Love (feat. Ella Eyre)









 この曲を歌っている Ella Eyre (エラ・エア)は Rudimental とのコラボ曲"Waiting All Night"でUK1位を獲得しています。23歳ということもありこれからの活躍に期待ができそうです。


I'm no longer brokenhearted
私はもう失意にくれてはいない

So glad I came here tonight
だから今夜ここに来れてうれしい

And I see you got what I wanted
あなたがわたしの望んでいるものをもっているから

Baby, you got what I like
私の好きなものをもっているから


I can see that you watching me
あなたが私を見ている

Come over, talk to me
ここに来て話をしよう

Need you to give me a sign
何か合図をだして

You got that something sweet
あなたは何か甘いものを手に入れた

That don't come easily
それは簡単に来なくて

It's what I need tonight
今夜私が必要なもの


I came here for love
愛のためにここにきた

For someone to hold me down
誰かが抱きしめてくれるまで

I won't give it up, no
諦めないから

I want you to reach out
手を差し伸べて欲しい


(×3)
I came here for love
愛のためにここに来た

I want you to reach out
だから手を差し伸べて欲しい


I'm so ready to get on it
準備はできてる

You follow me, you'll be fine
私について来れば大丈夫だから

And I'm in too deep
私は深くにいる

Have I fallen, without anyone inside
独りで落ちて行った


I can see that you watching me
あなたが私を見ている

Come over, talk to me
ここに来て話をしよう

Need you to give me a sign
何か合図をだして

You got that something sweet
あなたは何か甘いものを手に入れた

That don't come easily
それは簡単に来なくて

It's what I need tonight
今夜私が必要なもの


I came here for love
愛のためにここにきた

For someone to hold me down
誰かが抱きしめてくれるまで

I won't give it up, no
諦めないから

I want you to reach out
手を差し伸べて欲しい


(×2)
I came here for love
愛のためにここに来た

I want you to reach out
だから手を差し伸べて欲しい


This is what we came here for
これが私たちがここに来た理由

We came here for love
愛のため

I won't give, I won't give it up
私は諦めない

This is what we came here for
これが私たちがここに来た理由

We came here for love
愛のため

I know this, I know it's enough
もう十分だって分かっている

This is what we came here for
これが私たちがここに来た理由

We came here for love
愛のため

I won't give, I won't give it up
私は諦めない

This is what we came here for
これが私たちがここに来た理由

We came here for love
愛のため
 I want you to reach out
手を差し伸べて欲しい


I came here for love
愛のためにここにきた

For someone to hold me down
誰かが抱きしめてくれるまで

I won't give it up, no
諦めないから

I want you to reach out
手を差し伸べて欲しい


(×2)
I came here for love
愛のためにここに来た

I want you to reach out
だから手を差し伸べて欲しい



no longer ~ : もう~ない
brokenhearted : 失意の
come over : やってくる
reach out : 手を差し出す
get on it : すぐにとりかかる