【和訳】Vanze - Forever (feat. Brenton Mattheus)













 キラキラしたEDMには中性的なボーカルがよく合います。この曲を歌っている Brenton Mattheus は男です。


I see the light inside you
君の中に光を見た

Brighter than the skies
空よりも明るい

Hold on
つかまって

Just let us escape and fly away tonight
今夜一緒に空を飛んで逃げよう


We have the world in our side
僕たちは自分の世界を持っている

And I know together we'll be alright
僕たち一緒なら上手くいくよ

And you'll see, forever we will go Oh Oh
きっとどこまでもいけるさ


We are forever learning
ずっと学び続ける

One step at a time
一歩ずつ

As long as the world is turning
世界が変わり続ける限り

I'll be by your side
僕は君の側にいるよ


We'll keep the fire burning
僕らは火を燃やし続ける

I'll never see you hurt (I'll never see)
君が傷つくのをみたことはない

You know I can't explain it
説明できないんだ

In a way of words
言葉では


We both know that you'll understand
君なら理解できるよ

And you'll see if you take my hand
もし僕の手をつかんでくれるなら見れるさ

And I'll go out of my own way
僕は自分の道を進むだけだ

For you[×2]
君のために

I'll go
僕は行く

Out of my own way
自分の道を