【和訳】TheFatRat – Never Be Alone









  Thefatrat はグリッチホップを専門に作っていたので、これは彼が作る曲の中でも異色な曲になるのではないでしょうか。


You, you gonna break my heart
あなたは私の心を傷つけて

You gonna tear it apart
引き裂くつもりだろう

No matter what you do
あなたが何をしても

I still be there for you
私はあなたのためにそこにいるよ

And when you call my name
あなたが私の名前を呼んだ時

I won´t be far away
私は遠くにいない

No matter where you go
あなたが何をしても

You never be alone, be alone, be alone
あなたが独りになることはない

Now you never be alone, be alone, be alone[×3]
今 あなたが独りになることはない

Will you never be alone, be alone, be alone
あなたが独りになることはないよ

Now you never be alone, be alone, be alone[×3]
今 あなたが独りになることはない

Will you never be alone, be alone, be alone
あなたが独りになることはないよ

Now you never be alone, be alone, be alone[×2]
今 あなたが独りになることはない

Now you never be alone, be alone
今 あなたが独りになることはない

You, you gonna break my heart
あなたは私の心を傷つけて

You gonna tear it apart
引き裂くつもりだろう

No matter what you do
あなたが何をしても

I still be there for you
私はあなたのためにそこにいるよ