【和訳】Calvin Harris, Dua Lipa - One Kiss











 2018年3月20日にHarrisが変更したFacebookページのヘッダー画像から、QRコードをスキャンするとこの曲が出てくることが明らかになりました。


[Chorus]
One kiss is all it takes
一回のキスだけでいい

Fallin' in love with me
それで恋に落ちる

Possibilities
可能性がある

I look like all you need
私はあなたのタイプでしょ


[Verse 1]
Let me take the night, I love real easy
夜に行こう 愛するのは簡単

And I know that you'll still wanna see me
まだ私といたいんでしょ

On the Sunday morning, music real loud
日曜の朝 うるさい音楽

Let me love you while the moon is still out
月がまだ出ている間は愛させて


[Pre-Chorus]
Something in you lit up heaven in me
あなたの中の何かが 私の中の天国を照らした

The feeling won't let me sleep
眠くはならないよ

'Cause I'm lost in the way you move, the way you feel
だってあなたの動きに夢中になって感じているから


[×2]
[Chorus]
One kiss is all it takes
一回のキスだけでいい

Fallin' in love with me
それで恋に落ちる

Possibilities
可能性がある

I look like all you need
私はあなたのタイプでしょ

[Post-Chorus]
One[×4]
一回


[Verse 2]
I just wanna feel your skin on mine
ただあなたの肌を感じていたい

Feel your eyes do the exploring
あなたの目が私を値踏みしている

Passion in the message when you smile
あなたの笑顔に 熱情のメッセージが隠されている

Take my time
私のペースでいくね


[Pre-Chorus]
Something in you lit up heaven in me
あなたの中の何かが 私の中の天国を照らした

The feeling won't let me sleep
眠くはならないよ

'Cause I'm lost in the way you move, the way you feel
だってあなたの動きに夢中になって感じているから


[×2]
[Chorus]
One kiss is all it takes
一回のキスだけでいい

Fallin' in love with me
それで恋に落ちる

Possibilities
可能性がある

I look like all you need
私はあなたのタイプでしょ


[Post-Chorus]
One[×4]
一回


[Bridge]
See a wonderland in your eyes
あなたの目にワンダーランドは映る

Might need your company tonight
今夜あなたの友達も必要になるかもしれない


[Pre-Chorus]
Something in you lit up heaven in me
あなたの中の何かが 私の中の天国を照らした

The feeling won't let me sleep
眠くはならないよ

'Cause I'm lost in the way you move, the way you feel
だってあなたの動きに夢中になって感じているから


[×2]
[Chorus]
One kiss is all it takes
一回のキスだけでいい

Fallin' in love with me
それで恋に落ちる

Possibilities
可能性がある

I look like all you need
私はあなたのタイプでしょ


[Post-Chorus]
One[×4]
一回


lost in : 夢中になる