【和訳】Lauv - Question (ft. Travis Mills)












 Khaled のサンダルは実際に65ドルで売っています。サンダルには彼の有名なフレーズである「Another one」があります。


[Verse 1: Lauv]
It's not me you're really mad at
君が本当に怒っているのは僕じゃない

I see it in your eyes
君の目を見る

She's always had you pissed off
彼女はいつも君に腹を立てている

And you hold it deep inside
君は心の奥底で待っている

I’m telling you to let go, let go
僕は君に別れようと言っている

You told me give you a chance
君はチャンスが欲しいと言った

To feel the way you feel, but so you know
君は感じようとするけど 知っているはずだ

Even if I don’t quite understand
僕が理解しなくても


[Pre-Chorus: Lauv]
Baby I'll stand
僕は立ちあがる

Even if I'm blind, I'll pay no mind
たとえ何も見えなくても 気にしない

Baby I'll stand
僕は立ちあがる

Even when you drive me half, you drive me half insane
君が僕を狂わせようとしても

If you promise that and then it's not in vain
君が約束すれば 無駄にならない

If you'll always do the same for me
もし君が僕に同じことをしてくれるなら


[Chorus: Lauv]
I won't question, question it[×3]
質問しないよ


[Verse 2: Lauv]
You think I’m oblivious
君は僕が忘れていると思っている

Maybe that’s true
きっとそれは正しい

I don’t notice
僕は気づいていない

My heart is too focused
集中していた

On trying to do right by you, by you, by you
どうすれば君のためになるか考えている

I can’t control the actions, actions
上手くいかないんだ

Of somebody else
誰かの行動を制御するのが

Don’t give them satisfaction, no
満足しちゃだめだ

Just leave them on the shelf, oh baby
ただ棚に置いておくんだ


[Pre-Chorus: Lauv]
Baby I'll stand
僕は立ちあがる

Even if I'm blind, I'll pay no mind
たとえ何も見えなくても 気にしない

Baby I'll stand
僕は立ちあがる

Even when you drive me half, you drive me half insane
君が僕を狂わせようとしても

If you promise that and then it's not in vain
君が約束すれば 無駄にならない

If you'll always do the same for me
もし君が僕に同じことをしてくれるなら


[Chorus: Lauv]
I won't question, question it[×3]
質問しないよ


[Verse 3: Travis Mills]
Why do LA girls always have this attitude from out of nowhere?
なんでLAの女の子たちは急に現れてこんな態度をとるんだ?

Turning nothing into something ooh girl please don’t go there
何もしない おお 待って行かないで

I even changed my number, I don't know how they're still calling
電話番号は変えた 電話してきているのか分からない

Just come back to bed, I'll fix all this shit in the morning
ベッドに戻る 朝になれば全部戻るさ

It's nothing I can't handle, don't wanna waste these candles
何もできない  キャンドルは無駄にしたくない

As soon as we get done another one like Khaled's sandals
俺はすぐにKhaledのサンダルのように別のことをした

First thing I'll do is make sure you won't ever second guess it
僕が最初にやることは 君がそう思わないか推測することだ

You know I love you, that ain't a question
僕は君を愛している 疑問はないよね


[Chorus: Lauv]
I won't question, question it[×3]
質問しないよ



pissed off : 怒って
pay no mind : 気にしない
vain : 無駄
out of nowhere : どこからともなく