【和訳】AREA21 – We Did It












 「We Did It」は Martin Garrix と Maejor による音楽ユニット AREA21 による3枚目のシングルになります。この曲は Ultra Miami 2016 で最初に発表されました。


[Intro]
Yeah, we fuckin' did it (we fuckin' did it)
イエー 俺たちはヤバいぜ

We just motherfuckin' did it
俺たちはマジでヤバいぜ


[Verse]
Never knowing we would make it
俺たちが成功するなんて知っている奴はいない

Now we’re in here celebrating
俺たちは今 ここで祝っている

Going crazy with my people
仲間と一緒に狂っていく

Shit’s a-bout to get
凄い事が起きてる


[Pre-Hook]
Real funny, hahaha, hmm, well well well
本当におかしいな ハハハ

Remember all you motherfuckers thought that we would fail?
お前は俺たちが失敗すると思っていただろ 覚えているか?

You-you said we would be broke, wouldn't get no clientele
お前は言った 俺たちは挫折して ファンなんかつかないって

But now we fuckin' did it,
だけど今俺たちはやり遂げた 

And I hope it gives you hell when we
俺たちと会ったら 君が苦しめばいいと思っているよ


[Hook]
Pull up in that Maser-rati
マセラティを売って

Pull off in that new Bu-gatti
新しいブガッティに乗る

This is special, you can feel it
これは特別 お前も感じるだろう

We just motherfuckin' did it[×2]
俺たちは最高にヤバいぜ


[Pre-Hook]
Real funny, hahaha, hmm, well well well
本当におかしいな ハハハ

Remember all you motherfuckers thought that we would fail?
お前は俺たちが失敗すると思っていただろ 覚えているか?

You-you said we would be broke, wouldn't get no clientele
お前は言った 俺たちは挫折して ファンなんかつかないって

But now we fuckin' did it,
だけど今俺たちはやり遂げた 

And I hope it gives you hell when we
俺たちと会ったら 君が苦しめばいいと思っているよ


[Hook]
Pull up in that Maser-rati
マセラティを売って

Pull off in that new Bu-gatti
新しいブガッティに乗る

This is special, you can feel it
これは特別 お前も感じるだろう

We just motherfuckin' did it[×3]
俺たちは最高にヤバいぜ


clientele : 顧客
Maser-rati : イタリアのスポーツカーメーカー
Bu-gatti : イタリアのスポーツカーブランド