【和訳】Broods – Taking You There











 「Taking You There」は男女デュオのバンド Broods のデビューEP「Broods」に収録されています。この曲の主人公は相手を完全に信頼しているようです。


[Verse 1]
In the dead of night I'll meet you in my sleep
真夜中に 夢の中であなたに出会うの

And in the morning light you'll wake up next to me
朝日の中で あなたは私の隣で目覚める

Like a dream come true I'll take you where I roam
夢がかなったように あなたを連れていく

Then follow you back home
そしてあなたの後を追って家に帰る


Tell me you care[×2]
気遣っているって言って


[Verse 2]
If I lose my way and forget what I need
もし人生に迷って 必要なものを忘れてしまったら

Just remind me now of what you give to me
あなたがくれるものが 思い出させてくれる

If you hold my hand and take me where you go
もし私の手を取って 連れて行ってくれるのなら

I'll show you the side that no one knows
誰も知らないものをみせてあげる


I'm taking you there[×2]
あなたをそこに連れていくよ


[Bridge]
If scars are for the living
傷が生きるためのものならば

Then I could be forgiven
私は許されるのかもね

And everything you need
あなたの必要なすべて

I could give you
あなたにあげるわ

If scars are for the living
傷が生きるためのものならば

Then I could be forgiven
私は許されるのかもね

And everything you have
あなたの持っているものすべて

I take too
私ももっていくわ


[Hook]
Tell me you care
気遣っているって言って

I'm taking you there
あなたをそこに連れていくよ

Tell me you care
気遣っているって言って

(If scars are for the living, I could be forgiven)
傷が生きるためのものならば 私は許されるのかもね

I'm taking you there
あなたをそこに連れていくよ

(If scars are for the living, I could be forgiven)
傷が生きるためのものならば 私は許されるのかもね

Tell me you care
気遣っているって言って