【和訳】XXXTENTACION - Orlando













 曲のタイトルにもなっている「Orlando」はフロリダにある都市の名前です。X はここで強盗と暴行の容疑で逮捕されました。







[Verse]
The pain in my heart just won't end
俺の心の痛みが終わることはない

The words that I find just don't seem to compare
俺が見つけたことばは 比較できないようだ

Awaiting my death in the end
最後に自分の死が待っているんだ

Alone, I must seek out the end to begin
孤独  俺は終わりの始まりをみつけないといけない

So nobody wants death
だから誰も死を望んでいない

'Cause nobody wants life to end
誰も人生を終わらせたくないから

I'm the only one stressed
俺はストレスを抱えている一人の人間さ

I'm the only one tired of having fake friends
俺は偽の友人を持つことにうんざりしている一人の人間さ

Put the noose on my neck
首にひもを巻く

And the hole in my back, again
背中に穴が開いている

I've been waiting on death with a smile on my face
笑顔のまま死ぬことを待っているんだ

This is the end
これが終わり

Waste of tears
無駄な涙

Waste of years and months
年月を無駄にしてきた

Faced my fears
自分の不安に立ち向かう

Loving her for once
今回だけは彼女を愛している

Hurt me
俺を傷つけて

Break my heart
俺の心を壊して

Worthless
価値がない

Can't keep love at all
ずっと愛し続けることはできない

Turning, twist myself
ひもを自分に巻き付ける

Worthless
価値がない

Can't keep love at all, at all
ずっと愛し続けることはできない

for once : 今回だけ