【和訳】Crankdat - Dollars (feat. Bryce Vine)








  「Dollars」でボーカルを務めている Bryce Vine はアメリカはニューヨーク出身のラッパーです。2011年から活動を始め、2014年にリリースしたEP「Lazy Fair」によって一躍有名になりました。


We count our dollars, everyday
俺たちは毎日稼いだ金を数えるんだ

We stack this money, our own way
金を積んでいく 俺たちの手で

And we can lose it all and baby get it right back
全部失っても取り戻せるさ

Make a couple dollars then we blow it like that
2ドル稼いだら ハメを外すのさ

Then we blow it like that, c'mon
ハメを外すのさ 行くぜ

Then we blow it like that, that[×2]
ハメを外すのさ


We count our dollars, everyday
俺たちは毎日稼いだ金を数えるんだ

We stack this money, our own way
金を積んでいく 俺たちの手で

And we can lose it all and baby get it right back
全部失っても取り戻せるさ

Make a couple dollars then we blow it like that
2ドル稼いだら ハメを外すのさ

We count our dollars, everyday
俺たちは毎日稼いだ金を数えるんだ

And we can lose it all and baby get it right back
全部失っても取り戻せるさ

Make a couple dollars then we blow it like that
2ドル稼いだら ハメを外すのさ

Then we blow it like that, c'mon
ハメを外すのさ 行くぜ

Then we blow it like that, that[×2]
ハメを外すのさ