【和訳】Why Don't We - Something Different











 「Something Different」では関係について歌っています。他人がステレオタイプな関係を構築していても Why Don't We は気にしません。彼らは自身が「Something Different」だと理解しているからです。


[Verse 1: Daniel Seavey & Zach Herron]
Look at us
僕らを見て

We could paint the perfect picture
僕たちはどんな夢だって描ける

About us
僕たちならね

From your head to toe I'll fit you
君は頭からつま先まで 僕にピッタリだ

They follow us
みんな僕らを追いかける

Yeah we make 'em think it's fiction
どんな空想も実現してみせるよ

They believe it so I guess it must be real
みんなが信じるから 僕らも現実だと錯覚する


[Pre-Chorus: Jack Avery & Jonah Marais]
I can read your mind
僕は君の心が読める

I know what you're thinking
君の考えていることが分かるよ

I could spend my time
時間なんて気にしない

Feeling all the reasons
この気持ちが理由だから

What they know about us
みんなが僕らのことをどう思っていても

Doesn't make a difference
僕らには関係ない

Baby, we got us
僕らは僕ら

We on something different
僕たちは特別なんだ


[×4]
[Chorus: Corbyn Besson]
We on something, something, some
僕たちはそう

We on something different
僕たちは特別なんだよ


[Verse 2: Daniel Seavey & Zach Herron]
In a rush
時間はあっという間

Even though we young, we flexin'
若くても 輝けるんだ

We fall in love
僕たちは恋に落ちる

About a hundred times a day
一日に何回も

Like it's not enough
それでも足りないんだ

Yeah we make 'em think it's fiction
どんな空想も実現してみせるよ

They believe it so I guess it must be real
みんなが信じるから 僕らも現実だと錯覚する


[Pre-Chorus: Jack Avery & Jonah Marais]
I can read your mind
僕は君の心が読める

I know what you're thinking
君の考えていることが分かるよ

I could spend my time
時間なんて気にしない

Feeling all the reasons
この気持ちが理由だから

What they know about us
みんなが僕らのことをどう思っていても

Doesn't make a difference
僕らには関係ない

Baby, we got us
僕らは僕ら

We on something different
僕たちは特別なんだ


[×4]
[Chorus: Corbyn Besson]
We on something, something, some
僕たちはそう

We on something different
僕たちは特別なんだよ