【和訳】DEAMN – Give Me Your Love










 DEAMN はイギリス出身の Tropical/Deep House を得意としているプロデューサーです。Hardwell のラジオにデモが選ばれたことにより一躍注目を集めました。


[Verse 1]
We get lost, we can get high
私たちは道に迷って どこまでも高くに行ける

You got me gone, I feel alive
あなたと別れたら 生きているって実感するわ

Anywhere, anyway
どこにいてもそれでもやっぱり

I will love you (you, you, you, you, I will love you)
あなたを愛するわ


[Verse 2]
We rule the world, just you and I
世界を支配していた あなたと私だけの世界

Dont let me down, we walk the line
がっかりさせないで 一緒に歩いていくの

When everything's gone wrong
何もかもがおかしくなっても

I take a shot for you (you, you, you, you, you, you)
私がなんとかするよ


[Chorus]
Give me your love
あなたの愛をちょうだい

Keep me close
近くに来て

Never let you go
離さないよ

Give me your love
あなたの愛をちょうだい

Keep me close
近くに来て

Never let you go
離さないよ

Give me your love[×2]
あなたの愛をちょうだい

Never let you go, go
離さないよ


[Verse 1]
We get lost, we can get high
私たちは道に迷って どこまでも高くに行ける

You got me gone, I feel alive
あなたと別れたら 生きているって実感するわ

Anywhere, anyway
どこにいてもそれでもやっぱり

I will love you (you, you, you, you, I will love you)
あなたを愛するわ


[Verse 2]
We rule the world, just you and I
世界を支配していた あなたと私だけの世界

Dont let me down, we walk the line
がっかりさせないで 一緒に歩いていくの

When everything's gone wrong
何もかもがおかしくなっても

I take a shot for you (you, you, you, you, you, you)
私がなんとかするよ


[×2]
[Chorus]
Give me your love
あなたの愛をちょうだい

Keep me close
近くに来て

Never let you go
離さないよ