【和訳】Getter - Told You (Feat. Ookay)










 「Told You」は Getter のアルバム「Planet Neutral」7番目に収録されています。ボーカルを担当しているのは Future Bass プロデューサーで有名な Ookay です。


[Verse 1: Ookay]
(Hello?)
やあ?

Somebody should've told you, baby
誰かが君に話してくれたらよかったのに

That I wasn't gonna wait any longer, for you
俺はそんなに長くは待たないって

But I can't make my mind up
でも決心できない

If I should go or stay, but if I had my way
もしすべきことがあっても 俺は自分の道があっても

My way
自分の道が


[Hook: Ookay]
But somebody should've told you
でも誰かが君に言うべきだったね

That I would have you in the palm of my hand
俺が君を手に入れるって

But don't you understand
でも君は理解していない


But somebody should told you
でも誰かが君に言うべきだったね

But somebody should've
誰かがすべきだったんだ

That I would have you in the palm of my hand[×2]
俺が君を手に入れるって


But somebody should've told you[×2]
でも誰かが君に言うべきだったね

That I would have you in the palm of my hand[×2]
俺が君を手に入れるって