【和訳】Illenium - Fractures (feat. Nevve)












 この曲の主人公はは、一定期間の停滞後も人生の変化を望みますが、進歩がありません。 彼女は、何か違うものの渇望によって作られた「Fractures」を押し通すことよって、彼女の周りに存在するガラスを突き破ろうとしています。


[Verse 1]
Burning everything I know
私の知っているものすべてが燃えていく

Desperate for a change
変化を求めている

Crashing down the ancient roads
老朽化した道が崩れていく

Past our yesterday
私たちの昨日は過ぎ去った


[Pre-Break]
Maybe there is hunger in my blood
きっと血に飢えているの

Screaming out loud for what I want
欲しいのものを叫ぶ

See me running full speed at it
全速力で駆け抜ける私を見て

Shattering, collide
衝突して粉々になる

Call it post-traumatic
それがトラウマ

Now it's do or die
でも今はやるしかない


Coming after tiny fractures[×2]
小さな挫折の後にやってくる

See me running full speed at it
全速力で駆け抜ける私を見て

Coming after tiny fractures
小さな挫折の後にやってくる

Call me post-traumatic
トラウマなの

What comes after, tiny fractures
小さな挫折の後にやってくる


[Break]
What comes after
やってくる

Tiny fractures
小さな挫折の後に

What comes after[×2]
やってくる

Tiny fractures
小さな挫折の後に

What comes after[×2]
やってくる

Tiny fractures
小さな挫折の後に

What comes after
やってくる


[Verse 2]
Feeding frenzy is in my brain
頭の中で餌を奪い合っている

I'm hopeful every day
私は毎日希望に満ちている

I gotta get it while we are still young enough to break
私たちがまだ若く壊せるうちに手に入れないといけない

We're finally not afraid
それでようやく恐れがなくなる


[Pre-Break]
Maybe there is hunger in my blood
きっと血に飢えているの

Screaming out loud for what I want
欲しいのものを叫ぶ

See me running full speed at it
全速力で駆け抜ける私を見て

Shattering, collide
衝突して粉々になる

Call me post-traumatic
トラウマなの

Now it's do or die
でも今はやるしかない


Coming after tiny fractures[×2]
小さな挫折の後にやってくる

See me running full speed at it
全速力で駆け抜ける私を見て

Coming after tiny fractures
小さな挫折の後にやってくる

Call me post-traumatic
トラウマなの

What comes after, tiny fractures
小さな挫折の後にやってくる


[Break]
What comes after
やってくる

Tiny fractures
小さな挫折の後に

What comes after[×2]
やってくる

Tiny fractures
小さな挫折の後に

What comes after[×2]
やってくる

Tiny fractures
小さな挫折の後に

What comes after
やってくる

Tiny fractures
小さな挫折の後に


feeding frenzy : 餌を奪い合う