【和訳】Rudimental & Rita Ora – Summer Love










「Summer Love」は Rita Ora の2ndアルバム「Phoenix」の9番目、Rudimental の3rdアルバム「Toast to our Differences」から12番目に収録されています。


[Verse 1]
I love the way you leave me with a taste on my tongue
あなたが私の舌の上に残していった味を愛しているわ

I like the way you whisper when you tell me you love me
愛しているって囁くあなたが好きなの

I swear that I can give you every breath in my lungs, yeah
誓うわ あなたに肺の中の息をすべて捧げるって

As long as you can promise that you'll be here to hold me
あなたがここで私を抱きしめると約束している限りは


[Pre-Chorus]
Oh, I can't wait to fall into this web you've spun
あなたが紡ぎあげたクモの巣に落ちていくのを待てないわ

No, I don't wanna get back up
立ち上がりたくない

Just keep me now
今はこのままにして


[Chorus]
So my summer love, keep me high
私の夏の恋人が 私をハイにしてくれる

I'm all alone, won't ya stay a while
私はずっと一人  一緒にいてくれないかしら

Summer love, by my side
夏の恋人は 私のそばにいる

We could rule the world, just you and I
私たちなら世界を支配できる あなたと私だけの世界

Summer love, by my side
夏の恋人は 私のそばにいる

We could rule the world, just you and I
私たちなら世界を支配できる あなたと私だけの世界


[Verse 2]
I love the way you hold me with the words that you say
言葉をつぶやきながら私を抱きしめるあなたが大好き

You're the only one that lifts me when there's no one around
あなたは周りに誰もいないときに私を持ち上げてくれる唯一の人

It may not last forever but I guess it's okay, yeah
永遠に続くことはないけど それでいいと思うの

As long as you can love me just one last time
あなたが最後にもう一度だけ私を愛してくれる限りは


[Pre-Chorus]
Oh, I can't wait to fall into this web you've spun (Just can't wait)
あなたが紡ぎあげたクモの巣に落ちていくのを待てないわ

No, I don't wanna get back up
立ち上がりたくない

Just keep me now
今はこのままにして


[Chorus]
So my summer love, keep me high
私の夏の恋人が 私をハイにしてくれる

I'm all alone, won't ya stay a while
私はずっと一人  一緒にいてくれないかしら

Summer love, by my side
夏の恋人は 私のそばにいる

We could rule the world, just you and I
私たちなら世界を支配できる あなたと私だけの世界

Summer love, by my side
夏の恋人は 私のそばにいる

We could rule the world, just you and I
私たちなら世界を支配できる あなたと私だけの世界


[×2]
[Bridge]
Summer love, by my side
夏の恋人は 私のそばにいる

We could rule the world, just you and I
私たちなら世界を支配できる あなたと私だけの世界


[Chorus]
Summer love, by my side
夏の恋人は 私のそばにいる

We could rule the world (Rule the world), just you and I (You and I)
私たちなら世界を支配できる あなたと私だけの世界

Summer love (Summer love), by my side
夏の恋人は 私のそばにいる

We could rule the world (You know it), just you and I
私たちなら世界を支配できる あなたと私だけの世界

Summer love, keep me high
私の夏の恋人が 私をハイにしてくれる

I'm all alone, won't ya stay a while
私はずっと一人  一緒にいてくれないかしら

Summer love, keep me high (Just stay a while)
私の夏の恋人が 私をハイにしてくれる

I'm all alone, won't ya stay a while (Just stay a while, yeah)
私はずっと一人  一緒にいてくれないかしら