【和訳】Lil Skies – Big Money









 「Big Money」で Lil Skies は成功したことによって手に入れた大量の金が、自身の人生にどう影響を及ぼしたかについて語っています。Lil Uzi Vert の2017年のツアー「A Very Uzi Christmas」の前座で初披露されました。


[×2]
[Chorus]
Big money on me, nigga, I'ma run it up
大金を手に入れても 俺は歩みを止めない

'Cause I remember I was broke and I ain't have enough
だって覚えているから 貧乏で満ち足りなかった日々を

Now I'm fly, she like to back it up
今俺は飛んでいる 彼女は支援してくれる

No surprise, now she fuck with us
驚かないよ 彼女は今俺たちとつるんでいる


[Verse 1]
I walk in the bank, look like a walking lick
銀行に向かう まるでネギをしょったカモだ

All these bitches fuck with us, we on some jiggy shit
ビッチどもが俺たちに寄ってくる 俺たちはイケてるからな

Niggas hate, they in the way, I stay up out the mix
嫌ったり邪魔してくる奴もいる そいつらとは距離を置くよ

She know I'm a trick and treat, don't do relationships
彼女は知っている  俺は関係を求めていないんだ

Nigga we gon' hit no miss, no we don't do no diss
俺たちはへましない ディすったりしない

Buy it, we don't care for cents, no I can't pay your rent
買うよ 金なんか気にしない でもお前の家賃は払えないな

She a freak, she lick the tip
彼女は狂っている アソコを舐める

I'm with my brothers smoking sliding when we in the tent
テントにいるときは仲間と一緒に葉っぱを吸っている

My cup so dirty it might kill you when you take a sip
俺のカップはとても汚いから 飲んだらお前を殺してしまうかもしれない

Bitch I'm so high think I'm the pilot of this battleship
俺はとてもハイなんだ  戦艦のパイロットだよ

Hopped in the car, sped off too fast and almost crashed my whip
車に飛び乗る スピードが速すぎてクラッシュしてしまった

The cops come for me, then I'm silent I could never snitch
警官が追いかけてくる  俺は何もしない 黙っているよ

That's on Rakim, nigga
ラキムだ


[×2]
[Chorus]
Big money on me, nigga, I'ma run it up
大金を手に入れても 俺は歩みを止めない

'Cause I remember I was broke and I ain't have enough
だって覚えているから 貧乏で満ち足りなかった日々を

Now I'm fly, she like to back it up
今俺は飛んでいる 彼女は支援してくれる

No surprise, now she fuck with us
驚かないよ 彼女は今俺たちとつるんでいる


[Verse 2]
And now they like me 'cause I'm winning, gotta keep my distance
奴らは俺のことが好きだ だって俺は勝ったから 距離を保つんだ

When I was broke and had no name they always kept forgetting
俺が貧乏で無名だったときは 無視されていた

Shoot like I'm Pippen, I'ma score, can hear that in my writtens
ピッペンのようにシュートする 成すんだ  俺の声が聞えるだろう

If I'm a dog then you a pussy, I'ma beat the kitten
もし俺が犬なら お前は子猫 ぶったおしてやる

I'ma triple threat, make a hook and cash the check
俺は三拍子そろっている フックを作って小切手を換金する

Now they see a nigga next, mad I got 'em so upset
奴らは文章を見ている  俺がひっくり返したのにキレている

Pop a pill she not herself, rolling off these Percocets
薬を飲むと彼女は狂いだす 錠剤が転がり落ちる

She the freaky type for sex, got her rubbing on her breasts
彼女はセックス狂いなんだ 胸にこすりつける


[×2]
[Chorus]
Big money on me, nigga, I'ma run it up
大金を手に入れても 俺は歩みを止めない

'Cause I remember I was broke and I ain't have enough
だって覚えているから 貧乏で満ち足りなかった日々を

Now I'm fly, she like to back it up
今俺は飛んでいる 彼女は支援してくれる

No surprise, now she fuck with us
驚かないよ 彼女は今俺たちとつるんでいる