【和訳】Macy Gray - My Nutmeg Phantasy (ft. Angie Stone, Mos Def)











 「My Nutmeg Phantasy」は Macy Gray のアルバム「The Id」の9番目に収録されています。Mos Def や Angie Stone といった人気ミュージシャンも参加しています。


Baby I know we had a bad day
知っている 私たちの最悪な日を

You are so mad at me
あなたは私にとても怒っていた

It don't mean we have to mope around
それは私たちがうじうじしなきゃいけないってわけじゃない

Picture us on the moon
月の上にいる私たちを想像する

Happy like a cartoon
カートゥーンのように幸せよ

Believe in love and it will come down
愛を信じている それは落ちてくる


Nutty nutmeg phantasy
ナッティナツメグファンタジー

Can't you see you and me
あなたに見えるかしら あなたと私が

In my nutty nutmeg phantasy
それは私のナッティナツメグファンタジー

Nutty nutmeg phantasy
ナッティナツメグファンタジー

You and me
あなたと私

Can't you see
あなたに見えるかしら

You and me
あなたと私

In my nutty nutmeg
私のナッティナツメグファンタジー
 

Picture if I was understanding
想像してしまう もし私が理解していたら

And you were less demanding
あなたはそんなに厳しくなかった

And the only time we scream and shout
私たちが叫び声をあげるとき

Is when we're making love babe
それは愛を育むとき

On top of cloud 8
絶頂に達する

Believe in love and it will come down
愛を信じている それは落ちてくる


Nutty nutmeg phantasy
ナッティナツメグファンタジー

Can't you see you and me
あなたに見えるかしら あなたと私が

In my nutty nutmeg phantasy
それは私のナッティナツメグファンタジー

Nutty nutmeg phantasy
ナッティナツメグファンタジー

You and me
あなたと私

Can't you see
あなたに見えるかしら

You and me
あなたと私

In my nutty nutmeg
私のナッティナツメグファンタジー


Imagine and maybe it will happen
想像して きっとそうなるよ

You and me till the end
終わりまであなたと私は

May be a dream but it's real to me
きっと夢がかなう でもそれが現実

Chocolare covered roses
チョコレートがバラを覆った

Love in massive doses
膨大な量の愛

In my nutmeg phanta-ta-sy
私のナッティナツメグファンタジー


[×5]
Nutty nutmeg phantasy
ナッティナツメグファンタジー

Can't you see you and me
あなたに見えるかしら あなたと私が

In my nutty nutmeg phantasy
それは私のナッティナツメグファンタジー

Nutty nutmeg phantasy
ナッティナツメグファンタジー

You and me
あなたと私

Can't you see
あなたに見えるかしら

You and me
あなたと私

In my nutty nutmeg
私のナッティナツメグファンタジー



nutty : 木のみの多い、気の狂った