【和訳】Fifty Grand – Reasons












 Fifty Grand はカリフォルニア州ロサンゼルスを拠点に活動しているトランスジェンダーの男性シンガーです。XXXTENTACION とも交流があり、ダークトラップの先駆者としても知られています。


[Verse]
I lay your head down
君を謝らせる

Sympathizing with how colorless your eyes are
君の生彩を欠いた目の色には同情するよ

Now that they are wide, yeah
彼らはとてもずるがしこい

My heart takes a little piece of thee
私の心が君から少しだけ奪い取る

But don't you start taking this for shit that it don't mean
でもそういう意味じゃないっていう理由で 始めないでほしい


[Hook]
Cause I have my
だって私は

Reasons tonight
今夜理由を手に入れたから

I've always been out for blood
私はいつも血を流していた

But you know that
でも君は知っている

You know that
君は知っている

You know
君は知っている


[Bridge]
Right?[×5]
本当?


[Hook]
I have my
私は

Reasons tonight
今夜理由を手に入れた

I've always been out for blood
私はいつも血を流していた

But you know that
でも君は知っている

You know that
君は知っている

You know
君は知っている

I have my
私は

Reasons tonight
今夜理由を手に入れた

I've always been out for blood
私はいつも血を流していた

But you know that
でも君は知っている

You know that
君は知っている

You know
君は知っている

I have my
私は


[Outro]
Reasons
理由を持っている