【和訳】Sky Ferreira – Easy













 Sky Ferreira が歌う「Easy」は映画「Baby Driver」の中で挿入歌として使われています。この曲はカバーであり、原曲は1977年に Commodores がリリースしたものです。


[Verse 1]
I know it sounds funny but I just can't stand the pain
おかしいって分かっているけど 痛みを我慢できない

And I'm leaving you tomorrow
明日あなたから離れるわ

Seems to me girl, you know I've done all I can
私からすれば できることはやったつもり

You see I begged, stole and I borrowed
私は懇願して 盗んで 借りたの


[×2]
[Hook]
That's why I'm easy
だから私は気楽なの

I'm easy like Sunday morning
まるで日曜日の朝の気分だわ


[Verse 2]
Why in the world would anybody put chains on me?
どうしてこの世界には 私に鎖をつける人がいるんだろうか?

I've paid my dues to make it
私はうまくやるために代償を支払ったの

Everyone wants me to be what they want me to be
誰もが私に勝手なイメージを押し付けてくる

I'm not happy when I try to fake it, no
それを演じているときはちっとも楽しくないわ


[×2]
[Hook]
That's why I'm easy
だから私は気楽なの

I'm easy like Sunday morning
まるで日曜日の朝の気分だわ


[Bridge]
I wanna be high, so high
高みまで昇りつめたい

I wanna be free to know the things I do are right
自由になりたいの 自分のしていることが正しいと知るために

I wanna be free
自由になりたいの

Just me
私でいたい


[Hook]
That's why I'm easy
だから私は気楽なの

I'm easy like Sunday morning
まるで日曜日の朝の気分だわ

That's why I'm easy
だから私は気楽なの

I'm easy like Sunday morning
まるで日曜日の朝の気分だわ

Cause I'm easy
だって気楽だから

Easy like Sunday morning
まるで日曜日の朝の気分だわ

Cause I'm easy
だって気楽だから

Easy like Sunday morning
まるで日曜日の朝の気分だわ