【和訳】Linkin Park – So Far Away













 「So Far Away」は Linkin Park がデビューEP「Hybrid Theory」をリリースする前に録音された未発表デモです。2012年にリリースされた「LP Underground 12」に収録されています。


[Verse 1: Mike Shinoda]
Save me now
今 俺を救ってくれ

From this mess that I've created
俺が作り出した混沌から

All the souls have gone
あらゆる魂がいなくなった

And I'm stranded here with doubt and fear alone
俺はこここで疑いと恐怖を感じて一人で立ち尽くしていた


Tell me how
どうすればいいか教えてくれ

I'm in fault for all this madness
この狂気はすべて俺の責任だ

I don't know what's wrong
何が間違っていたのか分からない

But I cannot help but try to push it
でも俺はただそれをやり遂げるしかない


[Chorus: Mike Shinoda & Chester Bennington]
So far away
あまりにも遠い

(In so deep and inside of me)
奥深く 俺の内側

So hard to say
とても言いにくい

(I don't want to say it, anyway)
とにかく言いたくないんだ


[Verse 2: Mike Shinoda]
Save me now
今 俺を救ってくれ

From this mess that I've created
俺が作り出した混沌から

All the souls have gone
あらゆる魂がいなくなった

For some reason, all I do is push it
何らかの理由で 俺はやるしかないんだ


[Chorus: Mike Shinoda & Chester Bennington]
So far away
あまりにも遠い

(In so deep and inside of me)
奥深く 俺の内側

So hard to say
とても言いにくい

(I don't want to say it, anyway)
とにかく言いたくないんだ

So far away
あまりにも遠い


[×2]
[Chorus: Mike Shinoda & Chester Bennington]
It's so far away
あまりにも遠い

(In so deep and inside of me)
奥深く 俺の内側

So hard to say
とても言いにくい

(I don't want to say it, anyway)
とにかく言いたくないんだ