【和訳】iann dior – Searching










 「Searching」は iann dior のアルバム「Industry Plant」の11番目に収録されています。彼はこの曲でアルバムのテーマでもある「悪い女の子を愛すること」を歌います。






[×2]
[Chorus: iann dior, iann dior & phem]
Stop fuckin' with my head again
俺の頭をまためちゃくちゃにするのはやめてくれ

My heart is yours to break again
また傷つくために 俺の心は君のものになる

Don't want you in my bed again
もう君と一緒に寝たくないよ

Things aren't the same, let's not pretend
同じじゃないから フリをするのはやめてくれ


[Verse 1: iann dior, iann dior & phem]
The way we always scream and fight
俺たちはいつも叫んで戦っている

Always been the one for the crazy type
いつも狂っているんだ

Our love feels like I'm underwater
俺たちの愛は水中にいるみたい

Hold me down just a little longer
少しだけ抑え付けられた

I know I can't help myself
どうしようもないのは知っている

I love girls that are bad for my health
俺の健康を害する女の子を愛している

I can't stop, think I'm really addicted
止められない 俺は本当に夢中になっている

I don't know what it is I'm missin'
分からない 俺が何を恋しがっているのか


[Pre-Chorus: iann dior]
And if I gave you my world, would it start falling apart?
もし君に俺の世界を捧げたら バラバラになるのかな?

I don't wanna wake up without you in my arms
俺の腕に抱かれている君なしでは 目覚めたくないよ


[×2]
[Chorus: iann dior, iann dior & phem]
Stop fuckin' with my head again
俺の頭をまためちゃくちゃにするのはやめてくれ

My heart is yours to break again
また傷つくために 俺の心は君のものになる

Don't want you in my bed again
もう君と一緒に寝たくないよ

Things aren't the same, let's not pretend
同じじゃないから フリをするのはやめてくれ


[Outro: iann dior]
My world, fallin' apart
俺の世界がバラバラになる

Wake up in my arms
俺の腕の中で目を覚ます