【和訳】XXXTENTACION - Sauce!










 「Sauce!」は Lil Yachty と Quavo の「Ice Tray」をリミックスした XXXTENTACION の「$aUcE!」のセルフリミックスです。彼のリミックスは元のビートに合っていないことで有名だったので、Bass SantanaXXXTENTACION のフローに合わせて新しくビートを作成しました。


[Chorus]
Sauce on ya, nigga, got the sauce on me (I got sauce)
お前が持っている魅力は 俺も持っているんだ

Boss, like a young nigga was Ross on me (Like I'm fuckin' Ross)
ボス 俺はまるで Rick Ross

Pull up on your shawty, I put sauce on it (Like I fuckin' spilled)
お前の女を抱き寄せて 俺の精液をぶっかけるんだ

Sauce on ya, nigga, got the sauce on me (Like I fuckin' killed)
お前が持っている魅力は 俺も持っているんだ


[Interlude]
Huh, do not be alarmed, this is just for fun
心配すんな ただの遊びだ

(You know what the fuck I'm sayin'? Ayy, ayy, ayy)
俺が何を言っているか分かるだろ?

It's a carnival ride! (Yeah)
カーニバルライドさ

Yeah, yeah (Oh my, oh my, oh my, oh my, yuh)
ああ そうさ


[Verse]
All them fancy cunts said they wanna bring me home, yeah
いい女はみんな 俺を家に連れて帰りたいというんだ

Shawty, why you stalling, are you gonna give me dome, yeah (Uh)
どうして固まっているんだ? 俺にコンドームを付けてほしいのか?

I'm not disrespectful, I just really wanna cum, yeah (Yeah)
俺は礼儀がないわけじゃない  ただ中出ししたいだけ

I don't wanna talk, yeah— (Oh my, oh my)
話したくないんだ ああ

Question one, what she ask me? (Yeah!)
質問その1  彼女は俺に何を尋ねる?

Pull up, uh, with two white bitches, Mary-Kate, Ashley (Oh my)
白いビッチを二人連れてくる メアリーケイトと アシュリーさ
("Mary-Kate"と"Ashley"はオルセン姉妹で有名な双子の女優)

Yuh, yeah, yeah (Yeah), yeah
ああ そうさ

They gon' smash me (Yeah)
奴らは俺を襲いに来る

If they talk too much, I'm gonna fuck around and pass 'em
もし話が長いなら 俺は乱交して それをばら撒くぜ


[Chorus]
Sauce on ya, nigga, got the sauce on me (I got sauce)
お前が持っている魅力は 俺も持っているんだ

Boss, like a young nigga was Ross on me (Like I'm fuckin' Ross)
ボス 俺はまるで Rick Ross

Pull up on your shawty, I put sauce on it (Like I fuckin' spilled)
お前の女を抱き寄せて 俺の精液をぶっかけるんだ

Sauce on ya, nigga, got the sauce on me (Like I fuckin' killed)
お前が持っている魅力は 俺も持っているんだ


[Chorus]
Sauce on ya, nigga, got the sauce on me (Uh)
お前が持っている魅力は 俺も持っているんだ

Boss, like a young nigga was Ross on me (Uh)
ボス 俺はまるで Rick Ross

Pull up on your shawty, I put sauce on it (Yuh)
お前の女を抱き寄せて 俺の精液をぶっかけるんだ

Sauce on ya, nigga, got the sauce on me (Yeah, huh)
お前が持っている魅力は 俺も持っているんだ