【和訳】nothing,nowhere. - reminiscer












 人々は通常、アーティストが普段どのような生活をしているのか、どのような考えしているのか興味を持っています。そのため、しばしば彼らの背景を把握するために極端な思考に陥りやすくなります。人々はアーティストへの解釈を適切にしようとしますが、それは真実から遠い可能性が高いです。 まだ人々は、彼が誰であるかをすべて知っていると信じています。










[Intro]
It's too late to save my sanity
自分の正気さを救うには遅すぎたんだ

You can't expect me to change
君は俺の変化を期待していない

It's too late to save my sanity
自分の正気さを救うには遅すぎたんだ

Some things just won't be the same
少しだけ変わってしまった


[Verse 1]
I don't wanna hurt, I wanna hide
傷つけたくないから 隠れたんだ

Fall through the floor in the dirt
埃まみれの床に倒れこむ

Spend some time, uh
少し時間が経つと

By myself inside the Earth
地球の内側に入り込んだ気分だ

Like what's worse?
それの何がいけないんだ?

Think the burns would hurt
火傷が俺を傷つけている

Less than missing her 'cause
彼女に会えない原因よりは少ない

I'm just a backwoods boy
俺はただの田舎者

Need a break, let me breathe
休憩が必要だ 休ませてくれ

I'm sick of big city noise
都会の騒音にはうんざりだ

Putting words in my mouth
耳に入ってくる言葉

Reading things online
ネットに書かれていることを読んでいる

Think you got me figured out
君は俺を理解しているんだと思う


[Pre-Chorus]
Change up, I will never change up
変えようとしても 変えられない

White tea in my cup, I been on the same stuff
カップの中にある白茶 俺は同じものばかり飲んでいる

Wake up, I can never wake up
起きようとしても 起きれない

Stay in bed, skip alarms
ベッドに入ったまま アラームを跳ばす

Started feeling so stuck
行き詰ったみたいだ


[Chorus]
It's too late to save my sanity
自分の正気さを救うには遅すぎたんだ

You can't expect me to change
君は俺の変化を期待していない

It's too late to save my sanity
自分の正気さを救うには遅すぎたんだ

Some things just won't be the same
少しだけ変わってしまった


[Verse 2]
Got too many problems of my own now
自分の問題が増えてきた

And if I don't address them I'mma blow now
もしそれらを対処しないと 俺は逃げてしまうだろう

You know that I'm a mess and I can't slow down
俺は雑だし ゆっくりしていられないんだ

Feel it in my chest, nowhere to go now
感じるんだ このままだとどこにも行けないって

Let me be
休ませてくれ

They won't let me breathe
彼らは俺を休ませてはくれない

I can never be
きっと俺には来ないんだろう

Someone else's remedy
誰かが助けてくれる未来は


[Pre-Chorus]
Change up, I will never change up
変えようとしても 変えられない

White tea in my cup, I been on the same stuff
カップの中にある白茶 俺は同じものばかり飲んでいる

Wake up, I can never wake up
起きようとしても 起きれない

Stay in bed, skip alarms
ベッドに入ったまま アラームを跳ばす

Started feeling so stuck
行き詰ったみたいだ


[Chorus]
It's too late to save my sanity
自分の正気さを救うには遅すぎたんだ

You can't expect me to change
君は俺の変化を期待していない

It's too late to save my sanity
自分の正気さを救うには遅すぎたんだ

Some things just won't be the same
少しだけ変わってしまった


backwoods : 貧しい農村地域
blow : 逃げる
remedy : 治療