【和訳】Avicii - Dreaming Of Me











 間奏のギターリフが美しいこの曲は、Speed という曲にボーカルをつけたもので、Wake Me Up(Avicii by Avicii) もほとんど同じトラックで出来ています。


*(×2)
You're flying high,
あなたは高く飛んでいるけど

but I'm falling to pieces.
私は疲れ果ててしまった

Trapped under your spell,
あなたの魔法に閉じ込められてしまった

until it releases.
解放されるまで


I'm drowning without your love,
私はあならの愛なしに溺れている

ooh sweet suffocation.
甘美な窒息

Are you real [x4]
本当なの?

Are you really my creation?
あなたは本当に私の妄想なの?


Well there I go,
だからそこへ行く

dreaming that dream again.
夢の中にもう一度

But it seems so real, the taste,
だけどそれは本物ように感じる

the feel of this love I'm in.
この愛の感覚が私の中にある


(×2)
I know you're out there somewhere,
あなたがどこかにいる

dreaming of me.
私の夢の中に

I know you're out there,
あなたはそこにいる

dreaming of me.
私の夢の中に


Here I go.
さあ行くぞ 
*



falling to pieces : 崩壊する、疲労困憊
suffocation : 窒息