【和訳】Ella Eyre - Love Me Like You
















  Ella Eyre は2012年から活動しているイギリスのシンガーソングライターです。最近ではSigala とコラボした Came Here for Love が大ヒットしています。


Nobody...
誰も


I guess I'll love you forever
私はあなたを愛せると思う

I guess that's all my fault
多分私のせいなのかな

But I can't change the weather
だけど天気を変えることなんてできないし

And so I can't be what you want
あなたの望んでいるものにもなれない


And you say that you're sorry
あなたは申し訳なさそうにしていたけど

But you don't have a clue
何が悪いのか分かっていなかった

That it does nothing for me
だから私のためになにもしなかった


Now I don't wanna feel like I do
一人ぼっちにはなりたくない

Forgotten how to be without you
あなたが居ないときのことなんて忘れてしまった

I never thought it's something I'd lose
いなくなるとは思ってもいなかった

'Cause nobody love me like you
あなたのように愛してくれるひとはいないから


I don't know how to get out this place
どうやってここからでるかもわからない

I can't seem to get away from your face
あなたの顔が忘れられない

And seeing now how much you've changed
あなたがどれくらい変わったかを見た

And nobody love me like you
あなたのように愛してくれる人はいない


Nobody love me (Nobody love me)
私を愛してくれる人はいない

Nobody love me like you
あなたのように

Nobody… nobody love me… nobody nobody
私を愛してくれる人はいない

Nobody love me like you
あなたのように


Well it can never be easy
簡単にはいかない

They say that it takes time
時間がかかる

To forget you don't need me
あなたが私を必要としていないことを忘れるには

Now you're probably just fine
今あなたはきっと幸せなんだろう


When you said that you loved me
あなたが私を愛していると言った時

You don't know what you did
あなたは自分のしていることが分かっていなかった

But you took something from me
私から色んなものを奪ったのに


Now I don't wanna feel like I do
一人ぼっちにはなりたくない

Forgotten how to be without you
あなたが居ないときのことなんて忘れてしまった

I never thought it's something I'd lose
いなくなるとは思ってもいなかった

'Cause nobody love me like you
あなたのように愛してくれるひとはいないから


I don't know how to get out this place
どうやってここからでるかもわからない

I can't seem to get away from your face
あなたの顔が忘れられない

And seeing now how much you've changed
あなたがどれくらい変わったかを見た

And nobody love me like you
あなたのように愛してくれる人はいない


Nobody love me (Nobody love me)
私を愛してくれる人はいない

Nobody love me like you
あなたのように

Nobody… nobody love me… nobody nobody
私を愛してくれる人はいない

Nobody love me like you
あなたのように


Now I don't wanna feel like I do
一人ぼっちにはなりたくない

Forgotten how to be without you
あなたが居ないときのことなんて忘れてしまった

I never thought it's something I'd lose
いなくなるとは思ってもいなかった

'Cause nobody love me like you
あなたのように愛してくれるひとはいないから



I don't know how to get out this place
どうやってここからでるかもわからない

I can't seem to get away from your face
あなたの顔が忘れられない

No matter how much you've changed
あなたがどれだけ変わったかなんてどうでもいい

And nobody love me like you
あなたのように愛してくれる人はいない