【和訳】Alan Walker – The Spectre









  これは元々インストで作っていた Spectre に歌詞をつけたものです。12月21~22日にノルウェーのベルゲンで行われた、"Alan Walker is Heading Home"というコンサートで初披露されました。







Hello, hello
もしもし

Can you hear me, as I scream your name
聴こえる? 君の名前を叫んでいるのを

Hello, hello
もしもし

Do you meet me, before I fade away
僕がいなくなる前に 君に会えるかな?


Is this the place that I call home
ここは僕が家と呼んでいた場所かな

To find what I've become
どこから初めたのか知るための

Walk along the path unknown
未知の道を歩いて

We live, we love, we lie
僕たちは生きて 愛して 嘘をついた 


Deep in the dark I don't need the light
深い闇の中でも 僕に光はいらない

There's a ghost inside me
僕には幽霊が宿っている

It all belongs to the other side
それは全部違う側面なんだ

We live, we love, we lie[×2]
僕たちは生きて 愛して 嘘をついた 


Hello, hello
もしもし

Nice to meet you, voice inside my head
会えてうれしいよ 声が頭に響く

Hello, hello
もしもし

I believe you, how can I forget
信じてるよ 忘れてくれるのを


Is this the place that I call home
ここは僕が家と呼んでいた場所かな

To find what I've become
どこから初めたのか知るための

Walk along the path unknown
未知の道を歩いて

We live, we love, we lie
僕たちは生きて 愛して 嘘をついた 


Deep in the dark I don't need the light
深い闇の中でも 僕に光はいらない

There's a ghost inside me
僕には幽霊が宿っている

It all belongs to the other side
それは全部違う側面なんだ

We live, we love, we lie[×2]
僕たちは生きて 愛して 嘘をついた