【和訳】Cash Cash & Dashboard Confessional - Belong






  Cash Cash と Dashboard Confessional は2017年の5月に初めてルイジアナで共演を果たしてからコラボが噂されていました。一時期頓挫したかと思われましたが無事リリースしています。


Get in the car
車に乗って

I'll drive
ドライブをする

We got no place to be on time
時間通りに行ける場所はないから

So let's just enjoy the ride
旅路を楽しもうか

We can go wherever the road decides for
道が続いているならどこにだって行ける

We can head for the shore
海辺に行こう

Or some place we've never been before
それかどこか行ったことのない場所に

Just climb in and close the door
よじ登ってドアを閉める

We've got nothing to answer for
答えなんてなかった


'Cause you, you belong with me
だって君は僕と一緒だから

And I belong with you
君は僕と一緒

You belong with me
君は僕と一緒

And I belong with you
君は僕と一緒

I belong with, I belong with you
僕と一緒だよ


Reach out and take my hand
手を伸ばして僕の手をつかんで

We got the radio pumping jams
ラジオから聞こえてくるのは雑音ばかり

We don't got no map and we don't got plans
地図も計画もない

We don't gotta follow anyone's demands
僕たちは誰の要求にも従わない

Feel the wind blowing in your hair
君の髪を風がなぜる

The sun on your face and a song in the air
太陽が君の顔を照らし 風が歌を運ぶ

We can go as fast as we ever dare
今まで通りにいける

Until we see tomorrow in the rearview mirror
バックミラーから明日が見えるまで


'Cause you, you belong with me
だって君は僕と一緒だから

And I belong with you
君は僕と一緒

You belong with me
君は僕と一緒

And I belong with you
君は僕と一緒

I belong with, I belong with you
僕と一緒だよ

You, you[×2]
君は

With you, you
君は

I belong with, I belong with you
僕と一緒だよ


Get in the car
車に乗って

I'll drive
ドライブをする

We got no place to be on time
時間通りに行ける場所はないから

So let's just enjoy the ride
旅路を楽しもうか

We can go wherever the road decides for
道が続いているならどこにだって行ける


'Cause you, you belong with me
だって君は僕と一緒だから

And I belong with you
君は僕と一緒

You belong with me
君は僕と一緒

And I belong with you
君は僕と一緒

I belong with, I belong with you
僕と一緒だよ


enjoy the ride : 旅を楽しむ
shore : 浜辺
belong : 属する
dare : 挑戦する
rearview mirror : バックミラー