【和訳】Lost Frequencies & Zonderling - Crazy









 驚異的なキャリア持っている Lost Frequencies は、Armada Music によって配下に自身のデビューレーベルである Found Frequencies 設立することを発表しました。


[Verse 1]
Oh Lord
おお 主よ

Hear me turn these words into a song
これらの言葉を歌に変えて聞いてほしい

For them to sing along to when I'm gone[×2]
私がいなくなったときに 彼らのために一緒に歌うために


[Pre-Chorus]
Oh Lord
おお 主よ

Let me be the one to set them free
彼らは自由にさせる人に 私をさせてほしい

I will give them every part of me
私のすべてを彼らに捧げるつもりだ

Put my heart where everyone can see
みんなが見る場所を 心にとどめておく


[Chorus]
They can call me whatever they want
彼らが望めば 私はそれになる

Call me crazy
狂ってるって言ってくれ

You can call me whatever you want
あなたが望めば  私はそれになる

But that won't change me
だけどそれは私を変えない

I just don't care what the world says
世界がなんて言おうがどうだっていい

I'm gonna make it
私は作るだけ

They can call me whatever they want
彼らが望めば 私はそれになる

So what if I am crazy
私が狂っていたとしても問題あるかい


[Verse 2]
Oh Lord
おお 主よ

This is so much harder than I thought
これは思っているよりも大変だ

But I will give them everything I've got
だけど私は手に入れたすべてを 彼らに捧げるよ

One day I am gonna prove them wrong
いつか彼らが間違っていると証明する


[Pre-Chorus]
Oh Lord
おお 主よ

Let me be the one to set them free
彼らは自由にさせる人に 私をさせてほしい

I will give them every part of me
私のすべてを彼らに捧げるつもりだ

Put my heart where everyone can see
みんなが見る場所を 心にとどめておく


[Chorus]
They can call me whatever they want
彼らが望めば 私はそれになる

Call me crazy
狂ってるって言ってくれ

You can call me whatever you want
あなたが望めば  私はそれになる

But that won't change me
だけどそれは私を変えない

I just don't care what the world says
世界がなんて言おうがどうだっていい

I'm gonna make it
私は作るだけ

They can call me whatever they want
彼らが望めば 私はそれになる

So what if I am crazy
私が狂っていたとしても問題あるかい


So what if : もし~だとしてもどうかした?