【和訳】Sleeping With Sirens – The Strays









 この曲はボーカルの Kellin Quinn のルーツである Closer 2 Closure のサウンドを使用しているのがわかります。


Hubcaps and ashtrays
ハブキャップと灰皿が散乱する場所
 
I was born, but I wasn't raised
僕はそこで生まれたけど 育てられることはなかった

The big wheel, the black space
大きな輪 黒い場所

Tried my best, but wasn't praised
ベストを尽くしたけど 褒められることはなかった


Hell is so close to Heaven[×2]
地獄は天国にとても近い場所にあるんだ


Hold on, don't look back
頑張っていく 振り返りはしない

You know we're better, we're better than that
それよりは僕たちは優れている

Lost and thrown away
無くして 投げ捨てる

You know we're better, we're better than that
それよりは僕たちは優れている


We are the strays (woah oh oh)
僕たちは迷子なんだ

We are the strays
僕たちは迷子なんだ


Train tracks to the stage
電車はステージまで行く

Play that role, the one you made
役を演じる 君が作り上げた

Long nights and the worst days
長い夜 間違った日々

Lived it all, but I didn't break
そんな感じで生きてきたけど 挫折したことはなかった


Hell is so close to Heaven[×2]
地獄は天国にとても近い場所にあるんだ


Hold on, don't look back
頑張っていく 振り返りはしない

You know we're better, we're better than that
それよりは僕たちは優れている

Lost and thrown away
無くして 投げ捨てる

You know we're better, we're better than that
それよりは僕たちは優れている


We are the strays (woah oh oh)
僕たちは迷子なんだ

We are the strays
僕たちは迷子なんだ


My whole life they said I'd be nothing
僕の人生は意味ないって 人は言う

But I'm something
だけど僕は何かだ

And I would rather be the stray
僕は迷子になったほうがいい

Than be nothing to no one at all
何者にもなれないよりは


Hubcaps and ashtrays
ハブキャップと灰皿が散乱する場所
 
I was born, but I wasn't raised
僕はそこで生まれたけど 育てられることはなかった


Hold on, don't look back
頑張っていく 振り返りはしない

You know we're better, we're better than that
それよりは僕たちは優れている

Lost and thrown away
無くして 投げ捨てる

You know we're better, we're better than that
それよりは僕たちは優れている


'Cause we are the strays (woah oh oh)
だって僕たちは迷子だから

We are the strays
僕たちは迷子なんだ


hubcap : 車のホイールにつける金属製のおおい
ashtray : 灰皿
stray : 迷子