【和訳】Tobu feat. Brenton Mattheus - You & I












 この曲のボーカルを務めている Brenton Mattheus はイギリス出身のシンガーソングライターです。彼は NCS 系のアーティストとよくコラボしています。


[Pre-Chorus]
Stop building these walls of concrete
コンクリートの壁を築くのを止めて

We've got the world at our feet
世界の上に立っている

Don't let go, we're strong
離さないよ 僕たちは強いから

Nothing will ever make us wrong
間違うことはない

'Cause you know that we
だって君はわかっている

We are forever and ever
僕たちはずっと一緒だから


[Chorus]
When it's You and I
僕たち二人がいれば

We will make it our night
最高の日になるさ

When it's You and I
僕たち二人がいれば

We will make it our night
最高の日になるさ

You and I
君と僕なら


[Pre-Chorus]
Stop building these walls of concrete
コンクリートの壁を築くのを止めて

We've got the world at our feet
世界の上に立っている

Don't let go, we're strong
離さないよ 僕たちは強いから

Nothing will ever make us wrong
間違うことはない

'Cause you know that we
だって君はわかっている

We are forever and ever
僕たちはずっと一緒だから

When it's You
君がいるなら


[Chorus]
When it's You and I
僕たち二人がいれば

We will make it our night
最高の日になるさ

When it's You and I
僕たち二人がいれば

We will make it our night
最高の日になるさ

You and I
君と僕なら