【和訳】Yellow Claw - Invitation feat. Yade Lauren














  この歌は、初めて会ってからすぐに男に夢中になっていた女の子のことを歌っています。 彼女は "セックス"のようなことをして彼への気持ちを表現したい、しかしそれは彼女が尻の軽い女の子であると誤解させます。 彼女が必要し望んでいるのは愛なのです。


[Verse 1: Yade Lauren]
Say you wanna spend some time, want someone to do it right
あなたは誰かと過ごしたがっている やりたがっている って言っていた

Well, baby, I'm free tonight
ええ 私は今夜フリーよ

Everybody needs that one good fire in their life
誰もが人生の中で一つの良い炎を必要とする

And if you wanna burn, I got the light
もしあなたが燃やそうとするなら 私が明りを点けるよ

Let my body be your guide
私の身体があなたを導くわ

Watch your breathing sync with mine
私とあなたの呼吸がシンクロしている

Keep your hands inside the ride
さあ手をつかんで

Oh-oh, oh-oh, oh yeah[×2]
オーオー イエー

Thought an everlasting love would end up lost
永遠の愛が失われてしまうかもと思ってしまった

So we got into it before the moon is gone
だから月が見えなくなるまで一緒にいよう


[Chorus: Yade Lauren]
No looking back, eyes on mine, need to live and let go
振り向かないで 私の目を見て 自由に生きていたいの

Since we met, on my mind, you been on it the most
私たちが出会ってから  気になっていたの あなたのことが

You can take it how you want it
あなたは望んだやり方でそれを手に入れられるわ

You know the invitation's open
歓迎しているわ


[Verse 2: Yade Lauren]
I give my every, I give my everything, for what?
私のすべてを与える なんのために?

Love and devotion, you don't know what that means, at all
愛と献身 それがどんな意味をもつかあなたは知らない

You give your every, you give your everything, for what?
あなたはすべてを捧げた なんのために?

Love and devotion, that's all I really need and want
愛と献身 それが私が本当に必要としていたもの


[Chorus: Yade Lauren]
No looking back, eyes on mine, need to live and let go
振り向かないで 私の目を見て 自由に生きていたいの

Since we met, on my mind, you been on it the most
私たちが出会ってから  気になっていたの あなたのことが

You can take it how you want it
あなたは望んだやり方でそれを手に入れられるわ

You know the invitation's open
歓迎しているわ


everlasting : 永遠
invitation : 招待、誘い
devotion : 献身