【和訳】M-22 feat. Medina - First Time








 M-22 はドイツとイギリスを拠点に活動する Matt James と Frank Sanders によるDJ/プロデューサーデュオです。この曲がUKチャートにランクインしたことで注目を集めました。


If you want me too
もしあなたも私を望んでいるなら

We can do it all night
一晩中していよう

No one else will do
他の誰にもできない

Like it was the first time
まるでそれが初めてのように

You
あなたが

Got me feel it something it's true
私に本物を感じさせてくれた

You[×2]
あなたは

Get me feel it more than I knew
私の知らないことも教えてくれた

You
あなたが

If you want me too
もしあなたも私を望んでいるなら

We can do it all night
一晩中していよう

Like it was the first time
まるでそれが初めてのように

No one else will do
他の誰にもできない

We can do it all night
一晩中していよう

Like it was the first time
まるでそれが初めてのように

You
あなたが

Got me feel it something it's true
私に本物を感じさせてくれた

You[×2]
あなたは

Get me feel it more than I knew
私の知らないことも教えてくれた

We can do it all night
一晩中していよう

Like it was the first time[×2]
まるでそれが初めてのように

We can do it all night
一晩中していよう

Like it was the first time
まるでそれが初めてのように

If you want me too
もしあなたも私を望んでいるなら

We can do it all night
一晩中していよう

No one else will do
他の誰にもできない

Like it was the first time
まるでそれが初めてのように

You
あなたが

Got me feel it something it's true
私に本物を感じさせてくれた

You[×2]
あなたは

Get me feel it more than I knew
私の知らないことも教えてくれた

We can do it all night
一晩中していよう

Like it was the first time[×2]
まるでそれが初めてのように

We can do it all night
一晩中していよう

Like it was the first time
まるでそれが初めてのように

You
あなたが

Got me feel it something it's true
私に本物を感じさせてくれた

You
あなたが

If you want me too
もしあなたも私を望んでいるなら

We can do it all night
一晩中していよう

Like it was the first time
まるでそれが初めてのように

No one else will do
他の誰にもできない

We can do it all night
一晩中していよう

Like it was the first time[×2]
まるでそれが初めてのように

We can do it all night
一晩中していよう

Like it was the first time
まるでそれが初めてのように

No one else will do
他の誰にもできない

We can do it all night
一晩中していよう

Like it was the first time
まるでそれが初めてのように