【和訳】Tritonal & Cash Cash – Untouchable











 Toritonal も Cash Cash もキャッチーなメロディーのEDMを作るのが得意ですので、コラボして出来たこの曲がとてもキャッチーなのは当然なのかもしれません。


[Verse 1]
We've been wondering in the dark
暗闇の中でさまよっている

A million miles apart going nowhere
行き詰ってなんかいない
 
Believe that even if we're lost
たとえ迷っていたとしても信じている

You know it won't be long 'til we get there
もうすぐでたどり着くさ

Spinning 'round no control
回転する 制御不能

Burning down, letting go
燃え盛る  思い切りいこう

We've been wondering in the dark
暗闇の中でさまよっている

But no matter where we are, just remember
どこにいるかは重要じゃない 覚えているから


[Chorus]
We rise and we fall
僕たちは浮いたり沈んだりしている

We'll stay, we'll stay untouchable
誰にも手は届かない 無敵になるんだ

Yeah, after it all
結局

We'll stay, we'll stay untouchable
僕たちは誰の手も届かない 無敵になるんだ


[Verse 2]
Time is slipping through our hands
時間が僕たちの手をすり抜けていく

We're sinking in the sands of forever
僕たちはいつも砂に沈んでいくんだ

Light, surrender to the dark
光を 暗闇に屈する

But we can make a spark here together
だけどここで一緒に光を灯そう

Hanging on by a thread
細い糸にぶら下がる

We will climb back again
登っていこう

Time is slipping through our hands
時間が僕たちの手をすり抜けていく

It's hard to understand, but remember
理解するのは大変だ だけど覚えている


[Chorus]
We rise and we fall
僕たちは浮いたり沈んだりしている

We'll stay, we'll stay untouchable
誰にも手は届かない 無敵になるんだ

Yeah, after it all
結局

We'll stay, we'll stay untouchable
僕たちは誰の手も届かない 無敵になるんだ


[Chorus]
We rise and we fall
僕たちは浮いたり沈んだりしている

We'll stay, we'll stay untouchable
誰にも手は届かない 無敵になるんだ

Yeah, after it all
結局

We'll stay, we'll stay untouchable[×4]
僕たちは誰の手も届かない 無敵になるんだ



won't be long : もうすぐ
untouchable : 手の届かない
slip through : すり抜ける