【和訳】Mike Sherm - Asshole













 Mike Sherm はカリフォルニアを拠点に活動しているラッパーです。2011年から活動を開始し、G-Bo Lean をはじめ様々のラッパーとコラボしています。


I'm a mother fucking asshole bitch I'm the shit
俺はマジで最高にイカれてる

If I get her to the crib I gotta hit
もし俺が彼女を連れて帰ったら すぐにヤるぜ

Made her give it up quick I robbed the bitch
すぐに彼女を褒めて ビッチを奪うのさ

Ion even call it rap I'm talking shit
俺はこれをラップと呼ぶつもりはない 会話だよ

Me and G-Bo Lean hit but than socked the bitch
俺と G-Bo Lean はヒットしたけどビッチを殴る

It was a one hitter quitter we dropped the bitch
ビッチに 一発食らわせてやった

Designer fit with them kicks I'm confident
デザイナーの靴はフィットする自信がある

I'm just a saucy ass nigga no condiment
俺はしゃれた奴さ  調味料は使ってない

All I wanna do its eat I need a meal
俺がしたのは 必要な食事をとっただけ

You can tell that I'm shining when you see the grill
お前は言う 俺が輝いているのは お前がグリルを見ているときだけだって

If I bust in yo gut bitch eat this pill
もしお前の内臓をぶん殴ったら ビッチはピルを飲む
(腹パンで中絶されたくないから)

This nigga belt hella fake how the fuck he real
こいつは偽物を集めて 本物のようにふるまってやがる

I only fuck from the back I'm a real dog
俺は後ろからつく  俺はひどい奴だ

Fruity niggas talking shit get peeled off
女々しい奴らはどうやって剥がすか話し合っている

Ain't gotta get paid for this fade I'll still off
俺は静かにするのに 代償を払う必要はない

Cut yo head from yo troat and get it mailed off
お前の喉から頭を切り取って 送りつけてやるよ

All I do is talk shit I'm an asshole
こう言っているんだ 俺はイかれれているって

If I give her good dick she a bad hoe
もし彼女に突っ込んだら 彼女はやばい女になる

Me and yo bitch got history I've been had those
俺とビッチは 歴史を作るんだ

First I put them to the test than I pass hoes
俺は女どもを通すよりも 奴らにテストを課した

Small circle but I keep a big bankroll
小さいサークル だけどたくさんの資金

We da ones giving L's we don't take those
俺たちはL's をやる 奪いはしない

I be running up a check ion chase hoes
俺は金を追いかけている 女どもは興味ない

Handy man with them strips bitch I make those
役立つ奴には俺のビッチどもをやる

500 on a belt ion even wear
50万のベルトはもう付けない

Let her fuck the whole team ion even care
彼女を全員で犯そう 俺は気にしない

I ain't stingy with the bitch nigga imma share
俺はケチじゃないから 女をシェアする

Wifing shit that we hit nigga you a square
俺の女にするなんてのたまう奴がいたからぼこぼこにした

Lil bitch on my dick imma hit the hoe
イケてるビッチが俺にまたがっている

If my bro hit ion even wanna hit no moe
もし俺の兄弟が これ以上殴りたいと思わないのなら

Dope dick to yo bitch might give her a dose
お前のビッチとやって 淋病をうつすかもな

When she be phenin for the dick she be doing the most
彼女がペニスを渇望しているときは 彼女は興奮している

I ain't even worried bout that chain get yo bitch tucked
別に心配してないさ ビッチにチェーンをつけることは

All that speaking on my name get yo bitch fucked
俺の名前ばかり叫んでいるビッチはくそだ

You can't say you fucked my bitch nigga which one
お前は俺のビッチとヤッたとは言えない

Dumb nigga I can't even pick one
口のきけない奴らは選べない

I'm married to the money I don't love bitches
俺は金と結婚したんだ ビッチは愛していない

I do it for the birds cause I love chicken
俺は鳥とセックスする だって鶏を愛しているから

I only give her dick we ain't tongue kissing
俺は彼女に突っ込む 舌を入れてキスしない

I be smoking so much dope think my lungs missing
俺は喫煙しているから 肺がおかしくなりそうだ

Rest in peace Mac Dre fuck the radio
安らかに眠れ Mac Dre のラジオ

I need 15 hunnid for a cameo
俺はカメオのために15000ドル必要だ

Bitch I do it for my bills like buffalo
ビッチは俺と金目当てでヤる バッファーローみたいに

If my bitch go broke imma let her go
もしビッチが破産したら 俺は別れるぜ

Ion = I don't
confident : 確信する
saucy : 生意気な、しゃれた
bust : 壊す、ダメにする
gut : 内臓
fruity : おかまっぽい
bankroll : 資金
L's : タバコの銘柄の一つ
stingy : けちくさい
wifing : 妻にする
dose : 淋病
phenin : 熱望する
dumb : 口のきけない
do it : セックスする