【和訳】Charli XCX – Focus










 「Focus」は2018年6月29日に「No Angel」と共にリリースされました。2018年5月13日の FORM Festival で A. G. Cook と共に初披露されています。


[Intro]
I just want you to focus on my love
あなたには私の愛に目を向けてほしいの

Just focus on my
目を向けて

I just want you to focus on my love
あなたには私の愛に目を向けてほしいの

Just focus, focus
目を向けて


[Verse 1]
I just want you to focus
あなたに見てほしいの

Pull me in, pull me closer
私を引っ張って 抱き寄せて

Give me that diagnosis
私を診断して

Blow my mind like explosions
爆発したように 心が揺さぶられる

Just one touch leaves me helpless
触れただけで 私は無力になってしまう

On repeat like it's endless
無限のように繰り返す


[Pre-Chorus]
Bedsheets turn to a white dress
ベッドシートが白いドレスに変わる

Look so good, damn you did this
とれもキレイだわ


[×2]
[Chorus]
I just want you to focus on my love, just focus on my[×3]
あなたには私の愛に目を向けてほしいの

Just focus on my love, yeah
私の愛に目を向けて


[Post-Chorus]
Want 100% of your attention
私のことだけ見ていてほしい

Want 100% so I'm in heaven
満たされたいの 天国のような気分

Want 100% of your attention
私のことだけ見ていてほしい

Keep watching my eyes
私の目を見ていて

Want you to realize
あなたにわかっていてほしい


[Verse 2]
I just want you to focus
あなたに見てほしいの

Better keep your composure
冷静さを保ったほうがいい

Like you tryna' earn that diploma
卒業証書を得るように

Do it over and over, yeah
何度も繰り返して

Make it pop, Coca-Cola
はじけて コカ・コーラ

Keep it hot, Barcelona
暑さを保って バルセロナ


[Pre-Chorus]
Bedsheets turn to a white dress
ベッドシートが白いドレスに変わる

Look so good when I'm naked, yeah
裸になったあなたはとてもキレイ


[×2]
[Chorus]
I just want you to focus on my love, just focus on my[×3]
あなたには私の愛に目を向けてほしいの

Just focus on my love, yeah
私の愛に目を向けて


[Refrain]
Want 100% of your attention
私のことだけ見ていてほしい

Want 100% so I'm in heaven
満たされたいの 天国のような気分


[Bridge]
I just want you to focus on my love
あなたには私の愛に目を向けてほしいの

Just focus on my
見ていてほしい

I just want you to focus on my love
あなたには私の愛に目を向けてほしいの

Just focus, focus
見て

I just want you to focus on my love
あなたには私の愛に目を向けてほしいの

Just focus on my
見ていてほしい

I just want you to focus on my love
あなたには私の愛に目を向けてほしいの

Just focus, focus
見て

Focus, focus[×4]
見て

I just want you to
あなたにしてほしいの

Focus, focus[×3]
見て

Focus, focus on my love
私の愛に目を向けて


[×2]
[Chorus]
I just want you to focus on my love, just focus on my[×3]
あなたには私の愛に目を向けてほしいの

Just focus on my love, yeah
私の愛に目を向けて


diagnosis : 診断
composure : 冷静
earn : 得る
diploma : 卒業証書