【和訳】MarieMarie - Salt Is My Sugar















  MarieMarie はドイツのボビンゲン出身のシンガーソングライターです。「Salt Is My Sugar」は原曲よりも TheFatRat のRemixのほうが人気があるようです。


Salt has always been my favourite flavour
塩は私にとってお気に入りの味だった

And you're good at making it sweet on my wounds
あなたは私の傷口を甘くするのが得意

Serve me my tears in a champagne glass
シャンパングラスに注いだ私の涙を捧げるよ

Feel it burning slow, drinking fast
ゆっくりと燃えているように感じる 素早く飲む

Burning slow, drinking fast
ゆっくりと燃えて 素早く飲む


La-la-love me baby, love me baby
私を愛してよ

Thrill me now
ドキドキさせて

You know salt, baby
あなたは塩を知っているでしょう

Salt is My Sugar
塩が私のにとっての砂糖なの

La-la-love me baby, love me baby
私を愛してよ

Thrill me now
ドキドキさせて

You know salt, baby
あなたは塩を知っているでしょう

Salt is My Sugar
塩が私のにとっての砂糖なの

My sugar
私にとっての砂糖なの


Guns have always been my favourite toy pets
銃はいつも私のお気に入りのトイペット

Self-inflicted hole in my head
自らの手で頭に穴をあけた

Stick your fingertip
あなたの指先を突っ込む

Your fingertip right in
あなたの指先がまさに

And feel what's going on inside my head
私の頭の中に入っていくように感じる

Feel what's going on inside my head...
私の頭の中に入っていくように感じる


La-la-love me baby, love me baby
私を愛してよ

Thrill me now
ドキドキさせて

You know salt, baby
あなたは塩を知っているでしょう

Salt is My Sugar
塩が私のにとっての砂糖なの

La-la-love me baby, love me baby
私を愛してよ

Thrill me now
ドキドキさせて

You know salt, baby
あなたは塩を知っているでしょう

Salt is My Sugar
塩が私のにとっての砂糖なの

My sugar
私にとっての砂糖なの


self-inflicted : 自分に課した
fingertip : 指先