【和訳】XXXTENTACION - Save Me










 X は「Save Me」で死ぬ前に自分の人生の間違いと和解しようとしていることを認めています。彼はこの和解によって、愛や忠義がないと孤独になることを理解しました。







[Intro]
Who do I have?
俺には誰がいるんだ?

Help me in hell, my friend (my friend)
地獄にいる俺を助けてくれ 友人よ

I won't shed a tear
涙は流さない

Let them see me in pain again
俺が苦しんでいる姿をまた あいつらに見せつけるんだ


[Verse]
Hello, from the dark side in
暗い場所からこんにちは

Does anybody here wanna be my friend? (my friend)
誰か俺の友人になりたい奴はここにいるか?

Want it all to end
友人がほしいんだ すべてを終わらせるために

Tell me when the fuck is it all gon’ end?
教えてくれ いつ終わるんだ?

Voices in my head
声が頭の中で響く

Telling me I'm gonna end up dead
結局俺は死ぬんだって言ってくるんだ


[×2]
[Chorus]
So save me (save me), before I fall
だから助けてくれ 俺が落ちる前に

So save me (save me), I don't wanna go alone
だから助けてくれ 一人になりたくないんだ