【和訳】Young Thug – Feel It













 「Feel It」で Young Thug は婚約者の Jerrika Karlae について語っています。この曲は2015年に Jerrika Karlae のインスタグラムによって初公開されました。


[Verse 1]
I want that pussy in a Wraith
俺はレイスに乗ってセックスしたいんだ

I'ma make sure lil' mama feel it
彼女もそう思っているんだよね

Every eyeball that look at me,
皆俺を見ている

she wanna kill it (on Slime)
彼女は夢中にさせたがる

We make love, it be hot just like a skillet (woo, woo)
俺たちは愛をつくる  それはフライパンのようにホットさ

I don't wanna buy her love, I wanna build it
彼女の愛を買いたくない 育みたいんだ

Build that bitch up from the ground,
地面に建てるんだ

Never want tear that bitch down
壊したくないんだよ

Yeah, you know that this dick ain't no clown
お前も分かっているだろ これは王冠じゃないんだ

You know this dick make you make sounds (swear, yeah)
これはお前を気持ちよくさせるもの 誓うよ

I fuck that bitch good, I don't tease her
いい女を抱く  彼女を悩ませないよ

Nigga, that why she not leavin' (what?)
彼女はどうしていなくならないんだい?

And you know that I smoke on that kush, no Khalifa
知っているだろう 俺は大麻を吸っている カリファのじゃない

And I do it for my people (I swear)
俺は彼女とヤる

Yeah, I never ever met a girl like you (what?)
お前みたいな女の子にが出会ったことがない

I'm lovin' every single curve about you
お前のくびれを愛しているよ

Ooh, you know
分かっているだろう

I would smoke the whole world, 'bout you
俺は世界中を一服する お前について

Put on my suit, go get my boots,
スーツを着て ブーツを履く

I'll go to jail 'bout you (let's go)
お前の牢屋に入る さあ行こう

You know who you with
分かっているだろう お前が誰といるか

Lil' baby stop playin', darlin',
女の子は遊ぶのをやめる 愛しい人よ

You know who you with[×2]
分かっているだろう お前が誰といるか

Man I'm so for real
俺は本物の男

I copped you a coupe baby,
お前のクーペを追いかけた

I'ma chauffeur it (skrrt, skrrt)
俺が運転手になるよ

Man I'm so for real these niggas be talkin',
俺は本物の男 ニガー達とはなしている

We bust it so for real (for real)
リアルのためにぶち抜く

I'm so geeked up on your lovin'
お前の愛でハイになっている

I don't need no mollies, so for real (for real)
俺にはMDMAなんていらない リアルだけ

Behind closed doors it gets drastic
閉まったドアの後ろにあるのは劇的なもの

Pussy wet, I done worked magic
あそこが濡れている 俺は魔法を使った

Yeah, I am the truth so don't answer
俺は真実 だから答えない

Yeah, I shoot our vids and they plastic
ショートビデオを撮った

Yeah, I only call lil' mama baby
俺は彼女だけ呼んだ

When she say daddy (and what?)
彼女がダディーと言ったときに なんで?


[Chorus]
If that's your man, you better hold him down
もしそれが君の男なら  彼を捕まえておいたほうがいい

Murder she wrote
彼女が描いたヤバいこと

She held my little pack, she was wit' it
彼女は俺の荷物を持ったまま

And she was popular way before me
俺の前にわかりやすいように立っていた

Now that I'm popular, I'ma still be the old me (yeah)
今俺は人気  昔の俺と変わらない

I swear to God she wanna feel it (yeah)
神に誓う 彼女は感じたいんだ

When I do wrong, bae, make me feel it (yeah)
もし間違ったことをしたら 愛しい人よ 教えてくれ

I wanna hit it when I feel it
感じるときにヤりたいんだ


[Verse 2]
Make me feel it, make me feel it[×2]
感じさせてくれ

Oh, I wan' feel it, I wan' feel it
感じたいんだ

I wan' feel it, I wan' feel it
感じたいんだよ

Baby, I'll give you head,
お前のあそこを舐める

Give me ceilings
天井を見せてくれ

Come here bae, I'm appealin'
愛しい人よ ここにきて  俺はアピールしている

I'm locked down, all metal
俺は固定されている 全身金属で

Horseshoe, True Religion
蹄鉄 トゥルーレリジョン

I'm dabbin', I'm dabbin'
はたいている

I'll hop in your car,
お前の車に乗る

And I'll smash it, I'll smash it
ぶつけるよ

I'm buyin' gold Rollies,
金のロレックスを買う

Yeah I'm Trinidad-in'
トリニダードのラップのように

They look like they don't wanna fuck,
奴らは見てくる ヤりたくないように

But they actin'
だけど奴らはそうふるまっている

I'm pourin' up purple, that purple,
パープルドリンクを注ぐ

Yeah, Actavis (lean, lean, lean)
アクタビスだ リーン

And I think I'm tough, you look tough,
俺もお前もタフなんだと思うよ

So let's clash it (let's clash, let's clash)
だからぶつかろう

War ready, I'm goin' steady
戦争の準備だ 俺は堅実だ

I fuck with Keisha, not the one from Belly
俺はキーシャにちょっかいだす  Bellyの奴じゃないぜ

I wanna fuck and not talk and I said it
俺はヤりたいんだ 話さない 言ったぜ

I want that cat like a leopard
ヒョウみたいな猫がほしい

Let's go to Germany, no Shepherd
ドイツに行こう シェパードじゃない

She don't need no hand, I'ma help her
彼女は手は必要としていないけど 手伝うよ

She barely keep it so I kept her
彼女は辛うじて保っているので 俺もそうするよ

Watch me tell her
見て 彼女に伝えるよ


[Chorus]
If that's your man, you better hold him down
もしそれが君の男なら  彼を捕まえておいたほうがいい

Murder she wrote
彼女が描いたヤバいこと

She held my little pack, she was wit' it
彼女は俺の荷物を持ったまま

And she was popular way before me
俺の前にわかりやすいように立っていた

Now that I'm popular, I'ma still be the old me (yeah)
今俺は人気  昔の俺と変わらない


[×2]
Yeah, I swear to God she wanna feel it
神に誓う 彼女は感じたいんだ

Yeah, when I do wrong, bae, make me feel it
もし間違ったことをしたら 愛しい人よ 教えてくれ

Yeah, I wanna hit it when I feel it
感じるときにヤりたいんだ



eyeball : 眼球
skillet : フライパン
tease : 悩ませる
chauffeur : 運転する
geeked up : ハイになる
vid = video
give head : オーラルセックスをする
horseshoe : 蹄鉄
True Religion : アメリカの衣料品会社、ロゴが蹄鉄
dab : はたく
Trinidad : アトランタのラッパー Trinidad James、彼の曲「All Gold Everything」の一部を参照している「 Gold all in my watch Don’t believe me, just watch」
Actavis : パープルドリンクやリーンの原材料として人気の咳止めシロップのメーカー
clash : ぶつかる
steady : 堅実
Keisha : Keyshia Cole、アメリカのR&B歌手
Belly : DMX と Nas が出演した1998年の映画
Shepherd : ジャーマンシェパードドッグ