【和訳】Primal Scream – Free












 「Free」でボーカルを担当しているのは、イングランドはマンチェスター出身のシンガーの Denise Johnson です。彼女は90年代に活躍しており、 Primal Scream のほかの曲にも参加しています。


Got a sad destructive feeling,
とても悲壮で破壊的な感情が

Creeping through my soul
私の魂に忍び寄る

When I'm awake and when I'm dreaming
私が起きたときと 夢を見ているときは

just won't leave me alone
独りぼっちにしないで
 
I know you've got another lover,
あなたが別の恋人を見つけたのは知っている

I know you've got something to hide
あなたが何か隠していることも

You've been acting kind of nervous,
あなたはとてもソワソワしているけど

You can't look me in the eye
あなたの目に 私は映っていない


I can tell, I can tell, I can tell you're cheating me
あなたは私をだましているのね

You're cheating me, cheat, cheat, you're cheating me
あなたは私をだましているのね

Oohh, baby, I'm free of you
私はあなたから自由になるの

Oohh, baby, I'm free of you, free of you
ええ 私はあなたから自由になるのよ


Don't want you to touch me,
触らないでほしいわ

Don't you touch me, don't you touch me
私に触らないで

Everything is broken, I believe in you no more
何もかもが壊れた もうあなたは信用しないわ

Does she satisfy you, honey, does she make you feel alive
彼女はあなたを満足させてくれるかしら どう?

I can't stand the though of you naked in someone else's arms
あなたが誰かの腕に抱かれているなんて考えるだけで腹が立ってくるわ


[×2]
I can tell, I can tell, I can tell you're cheating me
あなたは私をだましているのね

You're cheating me, cheat, cheat, you're cheating me
あなたは私をだましているのね

Oohh, baby, I'm free of you
私はあなたから自由になるの

Oohh, baby, I'm free of you, free of you (t-t-t, t-t-t...)
ええ 私はあなたから自由になるのよ


I'm free of you, I'm free of you
私はあなたから自由になるの

I'm free of you, said I'm free of you
私はあなたから自由になるのよ

I've got this sad destructive feeling in my body, baby
悲壮で破壊的な感情になってくる

You've been cheating on me, you've been cheating on me
あなたは私をだましていたのね

You've been cheating on me, I can tell, I can tell
あなたは私をだましていたのね 言ってやるわ

You've been cheating on me and now I'm free of you
あなたは私をだましていたけど 今は私はあなたから自由になるの