【和訳】Gryffin & Elley Duhé – Tie Me Down












 「Tie Me Down」は彼らの恋人が人生のより深い部分に絡み合っていると感じ、関係を戻したいと感じているパートナーたちの視点で語られています。


[Verse 1]
Don't lie,
嘘はやめて

I know you've been thinking it
あなたがずっと考えていたのは分かっている

And two times,
2回

You let it slip from your lips
あなたは口を滑らせた

You've got too much pride to make any promises
どんな約束をするのにも あなたはプライドが高すぎる

Thinking that we got time, and you want to keep it in
私たちには時間があると思っている あなたはまだこのままでいたいのね


[Pre-Chorus]
I want you out in the pouring rain
降りしきる雨の中から あなたを連れ出したい

I want you down on your knees
あなたをひざまづかたい

Praying to God that I feel the same
私と同じように感じているって神に祈るの

I'm right here, baby, so please
私はここにいる だからお願い


[Chorus]
Hold me up, tie me down
私を抱きしめて 縛り付けて

'Cause I never wanna leave your side
あなたのそばを離れたくないから

Swear to never let you down
あなたをがっかりさせないって誓うよ

And it's been eatin' me alive
それが私を苦しめる

You can take me home
あなたは私を家に連れて帰って

You can never let me go
私を離さない

Hold me up, hold me up
私を抱きしめて

And tie me, tie me down, down[×4]
縛り付けて


[Verse 2]
Nine lives until you fall at my feet
あなたが私の足もとに倒れるまで しつこく言い寄るわ

Don't hide, you're wasting your energy
隠さないで あなたが消耗するだけ

You're not shy, so baby, it's useless
あなたはシャイじゃない そんなことしても無駄

So don't try, 'cause you'll end up losing it
だからやめて だって結局あなたは私に夢中になるから


[Pre-Chorus]
I want you out in the pouring rain
降りしきる雨の中から あなたを連れ出したい

I want you down on your knees
あなたをひざまづかたい

Praying to God that I feel the same
私と同じように感じているって神に祈るの

I'm right here, baby, so please
私はここにいる だからお願い


[Chorus]
Hold me up, tie me down
私を抱きしめて 縛り付けて

'Cause I never wanna leave your side
あなたのそばを離れたくないから

Swear to never let you down
あなたをがっかりさせないって誓うよ

And it's been eatin' me alive
それが私を苦しめる

You can take me home
あなたは私を家に連れて帰って

You can never let me go
私を離さない

Hold me up, hold me up
私を抱きしめて

And tie me, tie me down, down[×4]
縛り付けて


[Bridge]
So wrap your arms around my chest
あなたの腕で 私を抱きしめて

And I'll put my hands around your neck
あなたの首に私の手を置く

'Cause nobody wins these waiting games
誰もこの駆け引きで勝った人はいないから

You push and you pull, but you should stay
押したり 引っ張ったり でもあなたはそこにいるべきよ


[Chorus]
Hold me up, tie me down
私を抱きしめて 縛り付けて

'Cause I never wanna leave your side
あなたのそばを離れたくないから

Swear to never let you down
あなたをがっかりさせないって誓うよ

And it's been eatin' me alive
それが私を苦しめる

You can take me home
あなたは私を家に連れて帰って

You can never let me go
私を離さない

Hold me up, hold me up
私を抱きしめて

And tie me, tie me down, down[×4]
縛り付けて


waiting game : 根競べ