【和訳】The Chainsmokers & NGHTMRE – Save Yourself










 一連のポップヒットを経て The Chainsmokers は「Save Yourself」でEDM路線に回帰しました。この曲は2018年3月24日の Ultra Miami で初披露されました。






[Verse 1: Andrew Taggart]
I should have known what I started
自分が始めたものを理解するべきだった

You should know where your heart is
自分の心がどこにあるのか知っておくべきだね

But I don't, I won't be a part of
だけど僕は

Expectations when I grow up
成長しても期待されることはない


[Chorus: Andrew Taggart]
So call it what you call it
だから君の呼びたいように呼べよ

But I just won't be afraid of myself
でも僕は自分に怯えない

'Cause I know that I got it
だって何を手に入れたか理解しているから

I won't give it up just to save myself
自分を救うことだけは諦めないよ


[Verse 2: Andrew Taggart]
I hit it 'till it's hollow
へこむまでぶつかり続ける

It's your pride you should swallow
プライドは 飲み込むべきだね

But I won't, I'm not one to follow
でも僕は追いかけるつもりはない

I won't explain all the things I love
自分の好きなものも説明するつもりはない


[Chorus 2: Andrew Taggart]
So call it what you call it
だから君の呼びたいように呼べよ

I'll be the first one to blame myself
僕を最初に責めるのは僕だ

'Cause I know I get caught up
だって夢中になってしまったから

I won't give it up just to save myself
自分を救うことだけは諦めないよ