【和訳】Christopher – Free Fall









 Christopher はデンマーク出身のシンガー/プロデューサーです。彼はデンマークの音楽シーンに大きな影響を与えてきたと言われており、2016年からはアジアにもその名を轟かせています。


[Pre-Chorus]
You know and I know
君も僕も知っている

We're standing on the edge of mystery
僕たちは神秘の端っこに立っているって

If you jump and I jump
もし僕たちがジャンプしたら

That's the only way to set us free fall
それが自由落下できる唯一の方法

Each jump in one to free fall
いっせーのででジャンプしようか


[Chorus]
Baby, this is where
ここが

Baby, this is where you run away
ここが君の逃避先

Baby, this is where you wanna be
ここが君の行きたい場所

Baby, this is where you run away, run away
ここが君の逃避先


[Verse]
How can two people
どうすれば二人が

Fall in love at the same time?
同時に恋に落ちるのかな?

Acting like it's not possible
そんなことは無理だって素振りをする

We're both in denial
僕たちは拒否する

When you see the leaves falling
葉っぱが落ちるのを君が見た時

Baby know that you can lean on me
僕が頼りになることを 君は知るだろうね

I can't promise anything
何も約束できないけど

You just gotta trust me, baby
君は僕を信じないといけないんだよ


[Pre-Chorus]
You know and I know
君も僕も知っている

We're standing on the edge of mystery
僕たちは神秘の端っこに立っているって

If you jump and I jump
もし僕たちがジャンプしたら

That's the only way to set us free fall
それが自由落下できる唯一の方法

Each jump in one to free fall
いっせーのででジャンプしようか


[Chorus]
Baby, this is where
ここが

Baby, this is where you run away
ここが君の逃避先

Baby, this is where you wanna be
ここが君の行きたい場所

Baby, this is where you run away, run away
ここが君の逃避先


[Bridge]
You don't know what's out there, out there
あそこに何があるのか分からない

But we gotta go
でも行かないと

You don't have to be scared, be scared
君は恐れなくていいんだ

To be on your own
自分のやり方に

When you see the leaves falling
葉っぱが落ちるのを君が見た時

Baby know that you can lean on me
僕が頼りになることを 君は知るだろうね

I can't promise anything
何も約束できないけど

You just gotta trust me, baby
君は僕を信じないといけないんだよ


[Pre-Chorus]
You know and I know
君も僕も知っている

We're standing on the edge of mystery
僕たちは神秘の端っこに立っているって

If you jump and I jump
もし僕たちがジャンプしたら

That's the only way to set us free fall
それが自由落下できる唯一の方法

Each jump in one to free fall
いっせーのででジャンプしようか


[Chorus]
Baby, this is where
ここが

Baby, this is where you run away
ここが君の逃避先

Baby, this is where you wanna be
ここが君の行きたい場所

Baby, this is where you run away, run away
ここが君の逃避先


denial : 拒絶